Gå til innhold

Min Golf III 2.0 GTI

Ranger emnet

Glenn Skjæveland

Anbefalte innlegg

Det stemmer bra! :thumb

Blir kjølingen vesentlig dårlig når man sparkler igjen de to hullene ytterst, eller har det liten eller ingen innvirkning..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

desverre dårlig med Girkasse her, du kan ringe østfold Bildemontering de har nok, eller norskbildelesenter på liertoppen, men det koster nok litt :( hvis ikke kan du jo søke litt på bilskroter i nabolandet! *håper det orderner seg med girkassa*

ellers ble bilen 10x bedre med senk ;)

Boser2.jpg

er denne fangeren org mod?

Ser sånn ut ja.vet ikke helt om jeg liker d helt. :bump

men bilen er jo sinnsyk råååå,uansett happyhappy

Pen farge,pene felger....mmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjølingen vesentlig dårlig når man sparkler igjen de to hullene ytterst, eller har det liten eller ingen innvirkning..?

Det har jeg også lurt litt på faktisk...jeg aner ikke selv jeg, men ser slik ut dessverre!:( Hva man ikke gjør for "skjønnheten" eller hva Anders? ;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke ha veldig mye betydning...

Jeg tok av de to dekslene som ligger foran der,

og på høyre side (sett forfra) var plastdekselet helt - altså ikke noe lufthull ol...

På andre siden var det laget til hul, men kun fordi hornet sitter festet bak der...

Så med andre ord skal det ikke ha noe betydning siden det kommer så lite eller ingen luft in der orginalt heller...

Fant et bilde fra demonteringen min som viser det:

DSC00874.jpg

Med andre ord vil hornet høres utrolig dårlig, men kjøling vil ikke bli påvirket...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

tar ikke golf 3 bare inn lufta som kommer inn litt sånn her og der? er ikke noe direkte luftinntak etter det jeg har funnet et, tror det berre slutter rett under luftfilteret, men kan ikke si det sikkert, var bare noe jeg så i forbifarten da jeg monterte linse-spredere..

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider