MKj Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 go dag! :) har lest mange innlegg på forumet hvor folk har skrytt av at beste måte å behandle rustskader på er å bruke en slags syregrunning. da er spørsmålet mitt hva denne heter og hvor man får kjøpt den? noen nettbutikker? mvh MKj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jeg slenger meg også med på spørsmålet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg ville ha brukt en to komponent syre grunning. En del syre og en del herder... Denne vil dere få kjøpt på alle butikker som selger lakk til lakkverksteder. Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hva med denne rustbulleten da? Den det er reklame for rett over artikkelen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 På rent stål funker det vel fett me syregrunning, men ikke på rustet stål visst det var det du tenkte på. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Bruker vel syregrunning i bunn og deretter epoxygrunning vel? Eller holder det kansje bare med epoxygrunninga? Den som er grom ihvertfall.. Dette forutsetter at det ikke er rust over hodet på metallet... På rust tror jeg enten på Corroless eller på rustbullet.... Fester Corroless like bra på reint stål som på rustent? Jeg ser ikke helt forskjellen på disse to komponentene, er det heften som er forskjellen? Kan ikke finne noe annet.... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg