eiriksmil Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Dette syns jeg ble ganske bra: Org. Mod: Det er lagt mye mer vekt på go, og ikke show på denne bilen, og siden alt go ligger inni, er det ikke så store eksteriørforandringer... Men, forspranget ligger jo i teknikken... '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 har du røyka?? hva er gjort med den?? bortsett fra det med bak lysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j.a.w.a. Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 elendig! dette er noe av det dårligste jeg har sett! en blind, trehundre og to-åring med begge armer amputert kunne klart det bedre! Seriøst, Moderator, dette er vel grunn til utestengelse? Jesus, ligger i fosterstilling på badet og gråter akkurat nå... dukenukem brenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 at man ikke er noe flink (enda) til å modde er vell ikke noe grunn til utestengelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 har du røyka?? hva er gjort med den?? bortsett fra det med bak lysene Nei, jeg skulle bare ha det litt gøy... Nei, jeg har forlenget luftinntaket (crap) og forstørret pottene (crap). '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jeg syns det var flott m'm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jeg syns det var flott m'm Like bra som den Caddy Escalade modden din ;). '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 elendig!dette er noe av det dårligste jeg har sett! en blind, trehundre og to-åring med begge armer amputert kunne klart det bedre! Seriøst, Moderator, dette er vel grunn til utestengelse? Jesus, ligger i fosterstilling på badet og gråter akkurat nå... dukenukem brenn! Er nok ikke det.. Meeeeen.. ditt innlegg er vel i grenseland.. On Topic: Fin :) Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 elendig!dette er noe av det dårligste jeg har sett! en blind, trehundre og to-åring med begge armer amputert kunne klart det bedre! Seriøst, Moderator, dette er vel grunn til utestengelse? Jesus, ligger i fosterstilling på badet og gråter akkurat nå... dukenukem brenn! Som om du kan no bedre..tenk deg om før du skriver ett innlegg..tosk..skjerp deg!Noen burde bitchslappe deg.. Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Den må gå noe sinnsykt den bilen der ja, ettersom du har forstørret luftinntakene og pottene... "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 han har jo gjort alt det riktig med større potter og luftintak da:D :thumb http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Like bra som den Caddy Escalade modden din ;). akkurat! de har bare ikke innsett hva "fint" er. hellothere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 elendig!dette er noe av det dårligste jeg har sett! en blind, trehundre og to-åring med begge armer amputert kunne klart det bedre! Seriøst, Moderator, dette er vel grunn til utestengelse? Jesus, ligger i fosterstilling på badet og gråter akkurat nå... dukenukem brenn! HAHA! Jævli bra! Noe sier meg at dette er ironi.. Trening gjør mester eiriksmil! MeSs 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Er det ikke rart hvordan forumets generelle holdninger og den veldige gode generelle oppførselen går bæng i denne tråden.. :P Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Dette var ikke bra.. Ble lei meg.. Når jeg så WIP'en... :| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg