VeilSide Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har oppfatta at 2,2`en kommer med forskjellige motoralternativ. Aisan er 115 hesteren og "ikke Aisan" er 136 hesteren. Myser på en 929 2,2LX med forgassermotor og lurer på hvordan jeg kan se om det er en Aisan eller ikke. Hjelp? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 115 hester = gasser 136 hester = injection Har faktisk en av begge og det er lett å se forskjell. Gasser har et stort rundt luftfilter midt oppå motoren, mens injectionmotoren har en luftfilterboks på førersiden. Hva i svarte er denne Aisan du babler om? Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg har bare fått sagt atte denne Aisanmotoren er den "kjipe" utgaven. Men gassermotoren er den på 115? Nei da var plutseligt akkuratt den 929`en jeg har sett mindre aktuell :/ Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Aisan? Det er noe jeg aldri har hørt om... Men gasser er og blir utdatert, selv om mange fortsatt holder seg til det. Selv om effektivitet/bensinforbruk er dårlig, så er det samtidig ikke så dyrt å trimme en gassermotor... Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg