Gå til innhold

effekt spørsmål?

Ranger emnet

srednA

Anbefalte innlegg

Ville gått for en turbo..

4 motion driver kun fremme til den spinner der - da kobler den inn bak.

Det er da i grove trekk kun den ekstra vekten som gir tap.

Har aldri hørt om den 116 hk 2 literen før.

Av bensin trodde jeg denne var levert med :

1,6 liter 16v med 100 hk

1,8 liter 20v med 125 hk

1,8 liter 20v turbo med 150 hk

Uten å være helt sikker .......

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min har en golf iv 4motion tdi med 100hk, funker meget bra, går greit rundet 210 med den på motorveien, en bmw 320 måtte gi tapt for en diesel, hellothere og denne 4motion kan eg annbefalle på det sterkeste, er det noe mer morro enn å legge bilen brei når det er glatt, fikk mye rare spørsmål forrige vinter om hvordan eg fikk det til, kommer frem overalt, men eg ville nok vurdert en diesel før 116 hk bensin.. dieselen er jo kjapp å trimme også.,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min har en golf iv 4motion tdi med 100hk, funker meget bra, går greit rundet 210 med den på motorveien, en bmw 320 måtte gi tapt for en diesel, hellothere og denne 4motion kan eg annbefalle på det sterkeste, er det noe mer morro enn å legge bilen brei når det er glatt, fikk mye rare spørsmål forrige vinter om hvordan eg fikk det til, kommer frem overalt, men eg ville nok vurdert en diesel før 116 hk bensin.. dieselen er jo kjapp å trimme også.,

BMW killer det liker vi :ex_machin

Skal gi beskjeden videre til han som leiter..... TDI 4 motion med pumpedyse som som er tingen da.....

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider