Sea_West Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 ok, hmm er litt hjelpesløs her. Subtotal 3.398,00 DKK Forsendelsesomkostninger (11,00 kg) 250,00 DKK Total 3.648,00 DKK Noen som vet hva det vil koste meg i nok inkl alt som er som må betales. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg har en sånn :P.. Som jeg skal kvitte meg med. Har skjørter som følger med det settet også... Vil du ha ? Mvh \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Og dk kan du forresten gange med 1.2 sånn ca for og få det i nok.Hehe \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Jeg har en sånn :P.. Som jeg skal kvitte meg med. Har skjørter som følger med det settet også... Vil du ha ? Mvh \\Dalern Hvem er det du snakker til der? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 prisen som står totalt i handle korga+25% mva! og gebyr kr 200! har kun bra erfaring med koed! Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hvem er det du snakker til der? M 4-life spurte har hadd poster om dette før. men noen som vet navn på eller hvor jeg kan skaffe de fangerne som bare "henges" på de orginale (bak) har sett det på flere modeller. er det orginalt på noen? er det en slags eldre m-tech styling? håper noen har info, bilder osv! __________________ Jeg har skjørtene. Han jeg snakket til... \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 har du en slik bakfanger? pris? Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 har du en slik bakfanger? pris? Har en bakfanger ja. kom med ett bud. Kan selges billig. Litt pussejobb på den,fordi tullingene som har hatt den før meg har lakkert litt på den med vanelig lakk.Men ikke noe pussepapir ikke ordner. Skulle egentlig ha den på selv,men jeg kjøpte meg en annen bil,så da har jeg ikke brukt for dem siden det skal lumma på den! Mvh Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 er det mtech 1 eller 2 bakfanger/sideskjørt? Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Solgte akkurat 2 ern. Men har mtec1 sideskjørt og bakdel. Og noen andre diverse styling deler da.Men dette er ikke mtec Mvh \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg