Gå til innhold

bytte av klimamodul

Ranger emnet

selbekk

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg kan huske så kom det "nye" panelet i begynnelsen av 92. .Sliderpanelet er lavere i høyden kontra vribryterpanelet så litt modding må nok til......kul upgrade dette her;) LYKKE TIL! cheers

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kan huske så kom det "nye" panelet i begynnelsen av 92. .Sliderpanelet er lavere i høyden kontra vribryterpanelet så litt modding må nok til......kul upgrade dette her;) LYKKE TIL! cheers

takker :D

Men er det ikke litt stress siden den ene er sliders og den andre er snurrebrytere (huff, husker ikke norsken min etter altfor lenge i statene ;) )? Går dette i det hele tatt? noen som har peil? Høyden fikser vi alltids, da jeg skal fikse hele den kolonnen i glassfiber etter en liten stund.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :D

Men er det ikke litt stress siden den ene er sliders og den andre er snurrebrytere (huff, husker ikke norsken min etter altfor lenge i statene ;) )? Går dette i det hele tatt? noen som har peil? Høyden fikser vi alltids, da jeg skal fikse hele den kolonnen i glassfiber etter en liten stund.

Det er helt forskjellig hele dash-en.. Men hvis du skal støpe åsånn, så er det klart at det meste går an.

Men om du heller vil bytte hele dash-en, så har jeg et til salgs (94 mod)..

Det er komplett dash, med brytere, men har ikke kontaktene som går inn bak bryterne.. Mangler oxo en liten "flis" ved siden av ramma til spilleren om jeg ikke husker feil - men det er en smal sak å lappe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett så nøye på det, men tviler på at det er så enkelt som bare å bytte den fremste plata.. Tipper at det må byttesw inn igjenom.. Tenker på kabler/wire videre bakover..

Ja, tenkt på det selv.. Er nok ikke samme mekanismen på wirene osv... Må kanskje ut med dashen uansett, så får se hva det blir til!

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider