Oleee Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hehe, joda. Men for pokker, start en tråd om bilen din, jeg vil vite detaljer om den.. :P cheers Min? Hehehe..it'z juzt a regular 1,8 90hk;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 syns bilen din Mandel er den dessidert peneste av de 3 :) skikkelig strøken! (ikke at de andre 2 ikke er det da..) hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Min? Hehehe..it'z juzt a regular 1,8 90hk;) Hehe, det er min og.. :P Worklogs/showcase er alltid morro.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Møtte deg faktisk på Lillehammer idag, Mandel.. :)Stod i lyskrysset på vei opp fra tunnellen og kjøpesenteret rundt 19.20 idag, så kom du ut fra den andre tunnellen som går på tvers inn mot sentrum.. :) heh kult, synd jeg ikke så bilen din da Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hehe, det er min og.. :P Worklogs/showcase er alltid morro.. :) Joa, du sier noe der..;) Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 syns bilen din Mandel er den dessidert peneste av de 3 :) skikkelig strøken! (ikke at de andre 2 ikke er det da..) hellothere mange takk : ) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 mandel sin er et prakt eksemplar hvordan en 3' er skal se ut! Sinnsykt stilig den har blitt ,er ei stund siden jeg har vert innom her, men nå har den virkelig komt seg :) Gratulerer Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Solgt er den også.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Det stemmer! Mandel ass..går til et annet merke..æsj ass..hehe.. :iconsm Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 hehe takk for hyggelige tilbakemeldinger :) Kjørte bilen senest i går :P kjenner den nye eiern litt :) Konvertert til pysjå ja :P men nå har jeg lyst på vento.. hehe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Hehe, jaja, du nærmer deg vertfall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Noen som har noen tips til meg da..? kiddie Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Det var tre PENE IIIere! Cleane og fine! ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Det var tre PENE IIIere! Cleane og fine! ;) Jo, takk... kiddie Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Noen som har noen tips til meg da..? kiddie Hehe.. Jo, skal sikkert finne noe, når du bare får opp farten og lager en egen tråd om bilen din.. :) Er nyskjerrig på den, aldri fått sett den skikkelig (var mørkt på streetmeet ved Skedsmohallen når vi var der :P ).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg