Oleee Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jo, skal sikkert finne noe, når du bare får opp farten og lager en egen tråd om bilen din.. :) Er nyskjerrig på den, aldri fått sett den skikkelig (var mørkt på streetmeet ved Skedsmohallen når vi var der :P ).. :) Hehe... :usa: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Savner sommeren!!! Selv om bildene ble tatt i oktober, hehe..:thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 aldri for sent med kosebilder fra sommern Ole :D guud som jeg savner golfen min om dagen :P :( Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 aldri for sent med kosebilder fra sommern Ole :D guud som jeg savner golfen min om dagen :P :( Selge franskmannen kanskje! kiddie Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 jeg vil ha highres bilder av Mandels gamle jeg :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg