Gå til innhold

Bytte eller beholde?

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Har blitt tilbydd 13.000 for hjula mine, 8,5x18" OZ Opera:

passat.jpg

Har lyst på 19" men for samme sum får jeg kun rå til "billige" 19" hjul, hva skal jeg gjøre, beholde OZene eller kjøpe 19" som f.eks.

Rial LeMans:

lemans_gross.jpg

Eller felgene som "alle" har MM Evo:

8009568_Big.jpg

MM Evo har jeg fått tilbud om å kjøpe strøkne brukte 8,5/9,5x19 med to bra dekk til 7500. Er bra pris, men er litt usikker om jeg får plass til 9,5x19 bak når jeg snart får meg justerbart senkesett;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MM evo er FETE samma om "alle" har de da :)

Men 19" er jo stort nok å da... :D Men har du ikke noe imot ENDA mindre komfort, så ser det jo unektelig tøft ut da :)

Go for it :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se hvor stor forskjell det er på meninger, jeg postet samme spørsmål på ett Passat forum i USA, og der har foreløpig alle ment jeg burde beholde OZene:)

Jeg har VELDIG lyst på 19" (eller aller helst 20", men pga ukurant dekk størrelse (235/30-20) blir det nok ikke større enn 19") men det er fryktelig mange som har MM Evo felgene, og også Rial felgene begynner å bli veldig vanlige (selvsagt pga prisen) Jeg liker veldig godt OZene selv om jeg delvis er enig at det gir litt "Mercedes look", men når jeg først har fått lyst på større så er det vell en viss fare for at jeg kommer til å selge.

KW gewinderne blir etter all sannsynlighet sendt idag eller imorgen og det skulle ta max 5 arbeidsdager før jeg fikk dem. Blir vell desverre rett over påske, men bedre "sent" enn aldri.

Her er en Finsk Passat med 8,5/9,5x19" MM Evo, de er jo fine, innrømmer det, skulle bare ønskt at ikke alle andre har dem:

New.jpg

New3.jpg

New4.jpg

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider