708 Racing Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Så ble det altså så jeg også kjøpte meg BMW. Bilen er altså en E34 520i 24V, 1992 mod. Har planer om justerbart senkesett og 18" til sommeren. + svak soting av ruter. Ellers er det sikkert noe småting som skal gjøres. Noen som har noen tips til hva som kan gjøres? Er interessert i grøftlys og det dekselet dere ser jeg mangler på bildene...(nettingen i fangeren er bare midlertidig) Send en PM om du har... BILDER: Sikkert ikke de kuleste felgene du har sett, men det blir 18" til sommeren... Åsså så høy... Lakkerte blinklysglass. Her ser du det dekselet jeg mangler + grøftelys. Si ifra om du har å selge. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Få tak i den "nye" grillen, den svære.. Såå mye finere.. Vet ikke hvilket år den kom i, men det er det vel noen her som kan svare på.. =) Her er den og her ser du forskjellen på den og den "gamle" Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Men da må jeg vel skifte panser også da? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyO Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ja, da må du skifte panser også. Dyr facelift spør du meg. Dekselet får du kjøpt hos GS bildeler. Ville heller gått for gule koni + senkefjører om jeg var deg. Dyrt med jusertbart om du skal ha høydejustering. Ellers ser jo bilen pen ut den. Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ja, da må du skifte panser også. Dyr facelift spør du meg. Dekselet får du kjøpt hos GS bildeler. Ville heller gått for gule koni + senkefjører om jeg var deg. Dyrt med jusertbart om du skal ha høydejustering. Ellers ser jo bilen pen ut den. Grattis! Takk ja... Men får jeg senkesett som senker nok da tro? Tenkte jeg skulle ha på 18" Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Da er grøftlys montert.... Som dere kanskje skjønner er jeg ikke den kjappeste her på forumet... :) Men det er så utrivelig å stå ute i kulda... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arimanni Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Skal ikkje seie det sikkert, men meine det der er V8 panseret (altså det panseret som kom til BMW 530). Her er eit til salgs med front: http://www.finn.no/finn/bap/object?WT.mc_id=SSF_torget&finnkode=6727370&sid=3aIM8Gu0o749611&pos=2&tot=6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Pansret kom på 530 og 540 i 93 (?), i 95 fikk alle modeller det pansret som en facelift. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 åhå... Det dere prater om er 540-fronten, den ble levert på alle e34 -540´r og alle e34 i fra 94. man må IKKE bytte panser når man bytter til v8 fronten, men man må bytte, nyrer, dekselet som går ifra hvert sitt hjørnet under sideblinklysene foran, og som danner nyrene, og man må bytte plastikken imellom nyrene og lyktene. så det!!. hah gleder meg til å se fremgang på bilen din. lykke til. pen bil BTW også god jul da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Teck: om man ikke bytter panser, så vil jo nyrene bli mye breiere enn "pølsen" på panseret, så der de to møtes, vil det ikke matche Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 åhå... Det dere prater om er 540-fronten, den ble levert på alle e34 -540´r og alle e34 i fra 94. man må IKKE bytte panser når man bytter til v8 fronten, men man må bytte, nyrer, dekselet som går ifra hvert sitt hjørnet under sideblinklysene foran, og som danner nyrene, og man må bytte plastikken imellom nyrene og lyktene. så det!!. hah gleder meg til å se fremgang på bilen din. lykke til. pen bil BTW også god jul da:D TØV! Panser må byttes!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ja, TØV! Siter BMWCCN Superstreet Haugesund - 98. 520iA - 88. 520i prosjekt -> 91. 535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 er nok riktig at panseret må skiftes også ja. vis ikke blir det seendes dumt ut... Godt Nytt År forresten... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Fant noen bilder også...(tok ene bildet ditt da ///M-Power) Brei pølse Smal pølse Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arimanni Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 E34 v8 fronten er den finaste fronten som er laget til e34.. Men vist du skal bytte fronten, ville eg også ha byttet panseret, ettersom det ser litt "domt" ut med v8 front og ikkje v8 panser... v8 panseret har ei feitare "pølse" enn det du har nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg