JAL_535i Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 bilde av forrige E34'en min med bred front. har selvfølgelig handlet inn brei front til prosjekt-e34'en også. har forresten ALDRI sett en e34 med brei grill og det smale panseret.. helt ærlig, ser jeg en bil som har det kommer jeg til å tenke: å herregud....... fucku Siter BMWCCN Superstreet Haugesund - 98. 520iA - 88. 520i prosjekt -> 91. 535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 E34 v8 fronten er den finaste fronten som er laget til e34.. Men vist du skal bytte fronten, ville eg også ha byttet panseret, ettersom det ser litt "domt" ut med v8 front og ikkje v8 panser... v8 panseret har ei feitare "pølse" enn det du har nå. Ja, det var jo liksom det jeg prøvde å vise med bildene da... :well Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Nå er effektanlegg montert. EF Tuning stod for mesteparten av sveisejobben. 2,5" fra katalysator og bak til en potte fra thorshov avslutter det hele... Ble ganske fornøyd med lyden, men du skal ikke se bort i fra flere endringer under der. ;) 2,5" og 4" ut... Edit: Bilde. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Japsepotte? Du syns ikke det blir litt "feil" look på en E34 da? Forresten så falt jeg ikke helt for den nettingen i frontfangeren din. En ting er at ytterst få biler blir penere med tett, hvit netting noe sted, men det blir jo helt usymmetrisk når det ikke er lik størrelse på de. Men ellers var bilen pen og orginal :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Japsepotte? Du syns ikke det blir litt "feil" look på en E34 da? Forresten så falt jeg ikke helt for den nettingen i frontfangeren din. En ting er at ytterst få biler blir penere med tett, hvit netting noe sted, men det blir jo helt usymmetrisk når det ikke er lik størrelse på de. Men ellers var bilen pen og orginal :) Hei. Skjønner at du ikke har lest denne tråden så nøye, men om du ser i post 1, så ser du jeg skriver at nettingen er bare midlertidig til jeg får tak i det dekselet og grøftlys. Og lenger ned, i post 6, ser du at dette er montert. Så den SØLVGRÅE nettingen er forsvunnet for en liten stund siden. Brukte den fordi det tross alt var litt finere enn to hull der. ;) Og angående den "japsepotta", så ville jeg prøve noe nytt, istede for å gjøre noe alle har gjort før. Men jeg forstår din kritikk... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ja jeg tar selvkritikk for den. Jeg bare så på bildene og scrolla nedover.. Japsepotta derimot vil jeg trenge mer overbevisning for å "kjøpe", syns ikke engang japsebiler kler japsepotte.. Men som du sier, røde og hvite baklykter, M-look og ettermonterte angel-eyes har man sett før ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Japsepotta derimot vil jeg trenge mer overbevisning for å "kjøpe", syns ikke engang japsebiler kler japsepotte.. ;) Ja, det er jo hver sin smak. Men fant som sagt ut at to * 2" eller DTM var litt for vanlig på den type biler, så jeg skulle prøve noe annet. :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 hehe denne bilen blir bare mer å mer lik min gamle ... den potta er FET på 34 sedan .. jeg hadde den på min jeg å... så du er ikke den eneste... monter filter nå så blir det enda grommere lyd... forresten kjente du forskjell....??? det gjorde jeg nemlig Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 den så sånn ut... :disco Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Greenfilter er forresten også montert. Jeg har ikke fått prøvd bilen på tørt underlag enda. Kun blankis uttpå her. Men får prøvd den på tørr asfalt senere i dag, så da får vi se... Hvilken senking er det på din "beemerworld"? (har forresten vært oppå almanjberget... hehe) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 har solgt 520en nå men d var apex 30/10 på den nå har jeg en touring den er ikke senka enda men der skal jeg ha på bilstein komplett sett eller m tech Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Skal nå selge BMW`er bare lærling så jeg må stramme inn budsjettet. Skal kjøpe Vento eller Golf diesel. Så om noen vil bytte, så gjerne det. Send meg en PM. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 det er et dårlig bytte ... dobbel forsikring ihvertfall.... det er isåfall et bytte du kommer til å angre på hva skal du ha for den da ..har en kompis som vil ha sånn bil Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 det er et dårlig bytte ... dobbel forsikring ihvertfall.... det er isåfall et bytte du kommer til å angre på hva skal du ha for den da ..har en kompis som vil ha sånn bil hehe... mulig det, men vil bytte til VAG. Forsikringen var heller ikke så veldig dyr, faktisk billigere enn på BMW`n... Selger for 30.000,- si ifra til kopisn din da... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 jupp.. skal snakke me dhan i morra e Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg