beemerworld Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hvor langt har palestina sklia di gått egentlig?????? han kompisn lurer qsdwerghtykykityug Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hvor langt har palestina sklia di gått egentlig?????? han kompisn lurerqsdwerghtykykityug Her er annonsen ifra Autodb.no: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=990159 Vet det høres langt ut, men den er utrolig påpassa, og fin å se på. Riktignok, orginalt utseende, men et godt utgangspunkt for et videre bygge, eller bare for å ha den som den er. Blir nok så jeg kommer til å savne BMW, men det blir vel et par til før jeg kaurner. Men nå skal jeg ha noe som går billigere, er vel ingen hemlighet at den bruker nesten 1 liter på mila på finkjøring(har ikke målt). Kan gjerne komme til Oppdal for å vise den, eller vi kan møtes på halvveien. Selges så raskt som mulig, fordi jeg har en annen bil på hånda... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hvor langt har palestina sklia di gått egentlig?????? han kompisn lurerqsdwerghtykykityug Her er annonsen ifra Autodb.no: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=990159 Vet det høres langt ut, men den er utrolig påpassa, og fin å se på. Riktignok, orginalt utseende, men et godt utgangspunkt for et videre bygge, eller bare for å ha den som den er. Blir nok så jeg kommer til å savne BMW, men det blir vel et par til før jeg kaurner. Men nå skal jeg ha noe som går billigere, er vel ingen hemlighet at den bruker nesten 1 liter på mila på finkjøring(har ikke målt). Kan gjerne komme til Oppdal for å vise den, eller vi kan møtes på halvveien. Selges så raskt som mulig, fordi jeg har en annen bil på hånda... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Skal også kjøpe på et par vinterdekk, og skifte topp-pakning før jeg selger tenkte jeg... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 mmm skal høre med han... han driv å kjøre opp nå... det er sønnen til lensmannen her på oppdal Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Ok. Da er nok dette bilen for han ja... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 ja itj sant hehe han kjøre som en gris..... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Fant noen bilder også...(tok ene bildet ditt da ///M-Power)Brei pølse Smal pølse bilde av den rød bilen har jeg copyright på..... fint å spørre først... ;) Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 bilde av den rød bilen har jeg copyright på..... fint å spørre først... ;) Beklager, men tok det første og beste jeg fant... Har det noe å si for deg eller? :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Beklager, men tok det første og beste jeg fant... Har det noe å si for deg eller? :) egentlig ikke, bare kult ;) bilen til en kamerat, men hvor fant du bildet`? Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 egentlig ikke, bare kult ;) bilen til en kamerat, men hvor fant du bildet`? Det husker jeg ikke. Kanskje her på forumet? Er ikke sikker, siden det er så lenge siden... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Det husker jeg ikke. Kanskje her på forumet? Er ikke sikker, siden det er så lenge siden... ligger kun på deiligst og autodb. :p Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Ehh legger man opp et bilde et sted så tar det ikke mange timene før det finnes 100 vis av kopier av filen rundt på nettet. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 bilder er det nok av her på forumet også egentlig Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Da er min tid som BMW eier over for nå. Solgte bilen forrige torsdag, og skal se på en ny bil i kveld... Skal ikke se bort ifra at det blir BMW siden en gang da men... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg