[kj] Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 se her: http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/10/366194.html dette må da bety at vi kan reise til sverige og kjøpe styling uten og måtte sette det på pga der, for og slippe toll!!!? hehe jeg skal til sverige ja;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 been there :D tut og kjør over grensa det :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisss2 Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Høres javlig bra ut...... Vil det si at hvis jeg drar ned til feks: Polen eller Tyskland og tar med javlig mye bildeler så slipper jeg å betale noe for å få det inn til norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Det er riktig at du slipper toll, men ikke moms, dermed skal staten ha 24 prosent . Så riktig fritt frem er det ikke (om man vil gjøre det på "rette" måten) Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 men du får igjen den betalte momsen, f.eks den svenske... så må du betale norsk moms på den igjen... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Og det kommer ann på om du handler av en privat person eller et firma..... Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by Ascona Det er vel en makssum på 5k her.. Og da er det bare å passe på så du ikke har handla en 20 pakning med røyk i tillegg, da er det nemlig over 5k plutselig, og du må stoppe i tollen.. No er det 6k , det ble endret . Bare å lese artikkelen en gang til . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Hvis jeg leser dette riktig, så kan man fylle bilen med 4 kompiser (i tillegg til seg selv) og kjøre og hente varer for 5*6000 = 30.000? Kan dette være riktig? Det er jo for godt til å være sant! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg