Sæther Racing Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Da prøver jeg , før neste år skal jeg fått c20let motor ned i bilen og fått alt dette klart, Og fått gruppe N stuk over bruksbilen, (hvis ikke jeg ruller og dreper den før det) men ikke helt ferdig med bilen (det blir man aldrig) Og så skal jeg skaffe meg en ortlig jobb eller utdannelse. Så vekk denne til liv neste år, får vi se :) OG slutte og henge på bilforumet.net 24/7 Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Til neste år (dvs. egentlig i år) skulle jeg kjøpt Audi S2.Min neste bil (den forrige) skulle ikke være importert, den skulle ha bakhjulstrekk, ikke rust og fullt servicehefte. Sprekk på alle punkter. Til høsten (nå) skulle Saaben vært trimmet, hatt senkesett og 19" BBS felger. Om tre år kjører jeg Porsche 991 996. Men tre år blir nok til 6-7 kjenner jeg meg rett :) Det ble ingen S2, MEN om to år (5-6) kommer jeg fortsatt til å kjøre 911. Men ser mer ut som det blir 997 :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 ...skal jeg ha klar den beige Einseren til utstilling ...skal jeg bygge ferdig prosjekt-einseren! (Sa ikke jeg dette i den samme tråden for 1 eller 2 år siden??) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 ..da har det gått litt over 1år.. Etter mine beregninger har det bare gått 10 mnd..? Til neste år! Bytte olje på bimmern.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ikke sagt noe tidligere jeg heller, men, jeg skal få ferdig Golfen, selge den, kjøpe BMW:) Montering av styling etc etc, få ferdig dette før Rudskogen og Raanecrewet.com on tour..... Mye å gjøre..:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Til neste år skal jeg sette på sommerdekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Om et halvt år (Se så orginal jeg er :D). Så får jeg ordentlig lærlingelønn, og kan spasere ned i banken å høre om et lån, slik at "drømmen" blir kjøpt inn. Les: Audi 90 Coupe. Lurer på om det går som jeg vil. Gjør det noen ganger det? Skaaaaaal viiiii seeeeeee :fatality: Jeg fikk lærlingeplass, med "ordentlig" lønn om det kan kalles det. Jeg spaserte derimot IKKE ned i banken å tok meg lån for og kjøpe en 90 Coupe. Jeg kjøpte meg en Saab 9000. Og jeg mista lappen. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, til NESTE ÅR! Daaaaaa: Skal jeg ta lappen på nytt. Gjøre ferdig småplukket med anlegget i saaben (kabler osv) Ooooog, mest sannsyneligvis se at saaben blir vraka etter lang og trofast tjeneste. For så og kjøpe meg enda en 9000 :P Ønsk meg lykke til da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 til neste år skal jeg ha klart en a-finale(klubbløp gjelder ikke)... og satse på landsfinale for juniorer(umulig, men skal satse liv og helse) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Til neste år har jeg like lite penger, så det blir vel like lite gjort. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 "Til neste år" ligger sikkert intercooleren og turboen på samme hylla i boden som de har gjort det siste året og."Når jeg får lønning" 9 februar må jeg betale Rota GT3 hjula, så jeg kan få purring på studielånet mitt som jeg da ikke har råd til... Rota GT3 hjula kom aldri, bilen og turboen ble solgt (intercooleren ligger enda på hylla...), og studielån ligger vi nå stadig på etterskudd med. Planen for 2007 er nok bare en tåpelig lav volvo med store hjul, så får det heller balle på seg litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Til neste år blir det turbo på kjelken. Til neste år har jeg lappen. Til neste år er jeg 30kg lettere og tar 50kg mer i benk. Jepp, dette skjer jo faktisk også. :D Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 jeg skal begynne med drifting til neste år JA.. 1år på etterskudd, men det står en 200sx D-spec i garasjen. så kan vel si at jeg er på god vei.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Til neste år skal Golfen være ferdig... etter planene. :rolleyes: Til neste år har Suzukien Hilux aksler, 35" dekk, luftfjærer, 305 V8'er osv. (Yeah, right...) For å ta oppsummering av fjoråret... Golfen er ikke ferdig, den står omtrent som den gjorde sist gang, bare et annet sted. Riktignok fått en del deler og begynner å komme i mål med planene, men den er IKKE ferdig! Suzukien velta, ble skjeiv, fikk nytt karroseri som jeg aldri gjorde ferdig og solgte den som delebil med MASSE deler. Riktignok ingen HiLux aksler, 35" dekk, luftfjærer og V8'er, desverre... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 behandle bilen pent, å kjøpe leilighet! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ta lappen på nytt Fikse opp bmw`n så den blir så perfekt den kan bli Få meg fast jobb og kjøpe leilighet Kjøre på bane for første gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg