Asim Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Er det bare meg som er lei av å høre folk si dette?? "Til neste år DA.... DA skal jeg kjøre fra alt og alle!" "Til neste år så blir bilen til en kompis ferdig, den skal kjøre fra alt" "Til neste år skal motoren holde... DA skal jeg kjøre fra alle sammen" "Til neste år kjøper jeg meg ny bil, DA kjører jeg fra alle" bla bla bla bla....... Når neste år kommer så skjer det ikke en dritt... ingen bil er ferdig.. ingen bil holder.. ingen blir frakjørt.... :D "Til neste år blir skyline ferdig!" :hammer haha :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hahaha, jeg klarer ikke ta deg seriøst når du har det bildet som avatar.. seriøst babyhmm? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hahaha, jeg klarer ikke ta deg seriøst når du har det bildet som avatar.. seriøst babyhmm? Jeg har da aldri vært seriøs..... Back to topic biiiiaatch!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Er det bare meg som er lei av å høre folk si dette?? "Til neste år DA.... DA skal jeg kjøre fra alt og alle!" "Til neste år så blir bilen til en kompis ferdig, den skal kjøre fra alt" "Til neste år skal motoren holde... DA skal jeg kjøre fra alle sammen" "Til neste år kjøper jeg meg ny bil, DA kjører jeg fra alle" bla bla bla bla....... Når neste år kommer så skjer det ikke en dritt... ingen bil er ferdig.. ingen bil holder.. ingen blir frakjørt.... :D "Til neste år blir skyline ferdig!" :hammer haha :p "snart får man skilter på skyline gt-r, kun snakk om noen få dokumenter som må sendes fra tyskland!!!" har jeg vel hørt etpar år nå..:) "neste år får jeg lappen, og da skal jeg kjøpe <sett inn rask bil med høy forsikringspremie her> og kjøre fra alle!" "neste år er jeg ferdig utdannet, og DA blir jeg rik i en fei!" <-- sagt av meg selv :D sikkert mange andre "neste år" også... kjør på:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 "neste år får jeg lappen, og da skal jeg kjøpe <sett inn rask bil med høy forsikringspremie her> og kjøre fra alle!" Hahaha.. ikke sjeldent å høre den da! En annen variant er jo: "Når jeg får lønning såå.." Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hahaha.. ikke sjeldent å høre den da! En annen variant er jo: "Når jeg får lønning såå.." Men den er jo sann :pray :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hehe.. nåja jeg vet nå ikke! Mange som sier at på neste lønning da skal de gjøre det og det med bilen.. også skjer det ikke en dritt! Samme prinsippet iaffal.. :P Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 "Neste sommer, DA er bilen ferdig, så da skal jeg på alt av treff og banekjøring, uansett!" Sitat fra Tombra, de 2 siste vintrene. PS: Bilen bilen står ennå :hammer Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manoz Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 neste år skal eg selga bmx'n... Siter <3 BMW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Har vært på biljakt i ca. 6 måneder (!) nå, ikke skjønt hva jeg -vil- kjøpe, hehe. Tror folk er litt lei min "snart får jeg bilen" - det har slitet litt på troverdigheten min etter så mange måneder hehe... Men "snart" hahahahaha :D Kuleste tråden på lenge, hehe kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 "Til neste år... Da skal jeg/vi bygge VÆRSTING" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 sagt i over ett halv år nå, av meg selv : "snart ferdig med å sveise opp bilen, og bilen skal snart sandblåses for andre gang.." men kjerra er fremdeles ikke klar :wonder Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 "til neste år" er jeg fortsatt ikke ferdig med bilen. "til neste år" har jeg fortstt ikke penger til å bli ferdgi med bilen. "til neste år" har jeg fortsatt ikke kunnskaper til å bli ferdgi med bilen. "til neste år" er bilen fortsatt en Gubbebil. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Til neste år skal det kjøres bane som bare pokker, akkurat som i fjor, men i år har eg hatt mangel av egna bil. Det har eg ikkje neste år. Om eg kjører fra så mange, det er en anna sak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Til neste år skal jeg skaffe meg et liv Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg