Asim Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Jeg ligger 1uke etter skjema... Forrige uke sa jeg denne helgen.... men ble utsatt.... så da blir det "Til neste uke... DA... " :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 "Neste sommer, DA er bilen ferdig, så da skal jeg på alt av treff og banekjøring, uansett!" sagt av skrotnisse de to siste årene..... Men du har sikkert vært på treff også du :hammer Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Til NESTE år skal Manta'n min bygges om ferdig og lakkeres akuratt slik jeg har planlagt det.. Til NESTE år får Manta'n det heftigste anlegget.. Til NESTE år skal jeg vise meg fra på Rudskogen i den "ferdige" Manta'n.. samme regla hvert år =P Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BraTTerN Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Til neste år, så får jeg tilbake lappen :D Siter Selges: '03 Honda Accord Type-S http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42242515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 jeg skal begynne med drifting til neste år Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ting tar tid vet dere. Men er ALTFOR mange som sier de skal ditt og datt så skjer det aldri. Gjør egentlig ikKe no da men, for da kan jo jeg kjøre fra dem:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Til neste sommerstart (ikke år :P) har jeg brukt alt for mye penger på styling, og stylingen er forhåpentligvis montert :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 til neste år! dukker det plutselig opp penger og jeg får V8'eren min da skal jeg IKKE! komme på gatebil, heller på et treff om bil enn fulle drittunger. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Til neste år kjører jeg vel fortsatt rundt i samme kjerra, dersom den fortsatt henger sammen. Til neste år sitter jeg vel fortsatt og leser "til neste år" tråder på forumet her... The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Til neste år (dvs. egentlig i år) skulle jeg kjøpt Audi S2. Min neste bil (den forrige) skulle ikke være importert, den skulle ha bakhjulstrekk, ikke rust og fullt servicehefte. Sprekk på alle punkter. Til høsten (nå) skulle Saaben vært trimmet, hatt senkesett og 19" BBS felger. Om tre år kjører jeg Porsche 991 996. Men tre år blir nok til 6-7 kjenner jeg meg rett :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 jeg skal begynne med drifting til neste år :hammer er vel samme året jeg setter banerekord på nye rudskogen med skateboard......er det ikke? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Til helga skal jeg kjøre skyline :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 :hammer er vel samme året jeg setter banerekord på nye rudskogen med skateboard......er det ikke? :wave jeg krysser fingerne å håper på at du blir jævlig rask på skateboard til neste år.. det hadde ikke gjort meg noe for å si det sånn cheers Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Til helga skal jeg kjøre skyline :D I hate you like, soo much :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Til helga skal jeg kjøre skyline :D kjører du fortsatt på vinteren? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg