Gjest Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Om et halvt år (Se så orginal jeg er :D). Så får jeg ordentlig lærlingelønn, og kan spasere ned i banken å høre om et lån, slik at "drømmen" blir kjøpt inn. Les: Audi 90 Coupe. Lurer på om det går som jeg vil. Gjør det noen ganger det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Lurer på om det går som jeg vil. Gjør det noen ganger det? Sjelden/aldri... :D Til sommern skal jeg drikke masse på takgrinden til stasjonvogna! Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Var det jeg tenkte. :P Til sommern skal jeg drikke meg sanseløst amøbe. Første sommern jeg er 18 å greier :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Til neste år, da skal jeg betale årsavgift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hva med: når jeg får lønn.. SÅ! skal jeg betale regninger, og KANSKJE få råd til et nytt konfilter på postordre.... og en bugg =P Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Til april, DA! Da skal jeg i forcen violin Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rypskar Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 - Til sommeren skal jeg bli ferdig med enda en utdanning. - I sommer skal jeg begynne å jobbe igjen. - I sommer skal jeg kjøre bilcross igjen. - Etter sommeren skal jeg begynne med bilprosjekt. - I slutten av sommeren skal jeg kjøpe hus og bygge garasje. Jeg burde vel klare å få til ivertfall 3-4 av de tingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 til neste år (eller til høsten) skal jeg gå vk1 kjøretøy! til neste år så er sikkert ikke bilen min ferdig... Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Til neste år skal Golfen være ferdig... etter planene. :rolleyes: Til neste år har Suzukien Hilux aksler, 35" dekk, luftfjærer, 305 V8'er osv. (Yeah, right...) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 "Til neste år" ligger sikkert intercooleren og turboen på samme hylla i boden som de har gjort det siste året og. "Når jeg får lønning" 9 februar må jeg betale Rota GT3 hjula, så jeg kan få purring på studielånet mitt som jeg da ikke har råd til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Ja.... da har det gått litt over 1år.... Hva har skjedd?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 ^^ Ille å tenke på at du har tenkt på denne tråden i 1 år :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 ^^ Ille å tenke på at du har tenkt på denne tråden i 1 år :D hehe.. har ikke tenkt på den i 1år da.. din dott :p Fikk en link til denne... og måtte vekke den til live igjen. Hørte jeg noen si at en sak har alltid 2 sider? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Vel, nevnte heldigvis ikke noe i tråden her for 1 år siden.... For jeg har alltid sagt at jeg skal gjøre ditt og datt, men nå bygger jeg faktisk no som er ganske gromt... Sjokkerende, men sant.. Alt jeg behøvde var ett spark i rævva og masing fra DFR.. Thanks mate, hate you... Og i neste år, så skal bilen startes opp (bør da være realistisk, starte, ikke kjøre).... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 til neste år (eller til høsten) skal jeg gå vk1 kjøretøy!til neste år så er sikkert ikke bilen min ferdig... Joda skal vi se her: Jeg går på VK1 Kjøretøy på Glemmen VGS Og bilen min er fortsatt ikke ferdig, men nærmer seg..kiddie Så da var ikke beregningene mine så gale da.. Joachim Men du da Asim, fikk du det som du ville til jul:fingers: ? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg