opel freak Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hva er den største V8 motoren som er montert i en godkjent personbil til dags dato i Norge? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Det har vel vært tråder om dette før.Det går mange med 572 og en og annen med 600+.Hvor stor var den i Magnar sin Granade igjen? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 var ikke magnar sin 702 eller noe? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Når dere nevner det så kommer jeg på det jeg også, den er vel en 600-700cid å 1500hk inkl lystgass? Er det kanskje slik at den største motoren befinner seg i en en Ford Granada og ikke en "skikkelig" amcar? wtf? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 http://www.fedrelandsvennen.no/amcar/racing/valle03_1/valle2.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Når dere nevner det så kommer jeg på det jeg også, den er vel en 600-700cid å 1500hk inkl lystgass? Er det kanskje slik at den største motoren befinner seg i en en Ford Granada og ikke en "skikkelig" amcar? wtf? Bli voksen. Ble du påkjørt av en amcar som liten? Moro med litt fyring, men Amcar forumet har vert et godt forum uten barnsligheter i stor skala. Men mener selv det er viktig å ta vare på guttungen i seg selv. hellothere Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Bli voksen. Ble du påkjørt av en amcar som liten? Moro med litt fyring, men Amcar forumet har vert et godt forum uten barnsligheter i stor skala. Men mener selv det er viktig å ta vare på guttungen i seg selv. hellothere Selfølgelig er det gøy å fyre litt men, spørsmålet var seriøst. Er vel ikke voksen før man tør å inrømme at man er barnslig :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Skal man tenke originalt så ble eldorado levert med den største åtteren. 500cu.in mellom forhjulene en gang på 70-tallet. Vet jo at det ikke var dette du spurte om, ville bare nevne det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Det er vel nesten likt melom den "teite " granadan og 1969 Camaron til Roger i Flekkefjord.... som er uten diskusjon!!!!!!!!! NORGES RÅESTE GATEBIL Begge har ex promod motorer som er på 705+ cid. 1500 +- hk og muligheter for inntil 3 lysgass system med 500-800hk tilskudd.... Men den granadan kjører bare med kutteskiver.... og slurer herfra til månen og tilbake...... tøft??????? NEI!!!!!!!!!!!!!! :hammer Men 69 camaron er norgens eneste GODKJENTE RØRRAMMEBIL.... potensiale for å kjøre 7.00 tider på stripa på 402 meter..... :wave så det så...... :chevy Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 700cid? Hva veier slike monster motorer da? er de i aluminium? EDIT: Skriveleif Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 700 cid X 16,387 = 11.470 liter... :thumb En slik en veier vel med alu block ca 200 kg. men den er fysisk STOR.... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Magnor liker å runde opp tall.. Er 698 cid som sitter i Granadaen hans.. (Husker ikke hvor jeg har det fra.. Men går ut ifra at det stemmer). Men Granada er jo ikke akkurat en amcar.. Værtfall ikke den europeiske Granadaen vi snakker om nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Da er det størst motor i Camaron, johoooooooo assman Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 tror granadaen (1979 mod!!!) har den største motorn som er gategodkjent :fire: er en kopiert ford boss 429 stroker(ikke bygd av/hos ford). gir ca 1300 hk uten gass,1700 med . reservemotorn er en 302 boss med 2 turboer..... cheers :wave råskinn på det groveste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Kjøpe? Beskrivning: 706" Scott Shafiroff, komplett motor med reservdelar. Pris 185.000:-. Pris: 185000 kr Tel nr: 070-8260906 Email: Stad: Helsingborg Postad: 2005-09-28 21:58:14 Hadde vært noe det.....? i astron? :drive2 Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg