Mr. SQ Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg føler det er behov for en liten pressisering rundt Soundstream. Jeg har hatt en dialog med Pål Bryng som driver Auto Custom, og er ny importør av SS. Desverre så har han trodd mine innlegg i denne saken har vært et forsøk på å ødelegge for han. Dette har selvsagt ikke vært min hensikt. Jeg føler derfor for å komme med visse pressiseringer. Det at jeg føler vi hadde litt vel mye trøbbel med produktene, trenger selvsagt ikke bety at dette ikke kan rettes opp, eller er rettet opp. For alt jeg vet, kan feilprosenten nå være tatt hånd om, da jeg vet SS jobbet med saken. Vi tok uansett ikke sjansen på videre distribusjon. Pål er slik jeg ser han, en seriøs og ærlig person, og jeg er derfor overbevist om at han selger SS med stor tro på dette. Det viktige er at dere som potensielle kunder, må høre på Pål når det gjelder hva som er riktig vedrørende SS i fremtiden. Jeg kjenner til fortiden, Pål kjenner til, og er fremtiden. Om han sier SS nå ikke har den feilprosenten jeg opplevde, da vil jeg mene at det sikkert er korrekt, og det dere som kunder må forholde dere til. Vår dårlige erfaring, må ikke taes som en universal sannhet for all fremtid. Det er garantert kommet nye produksjonsserier nå, slik at feilene kan være rettet opp/kontrollen kan ha blitt bedre. En høyere kvalitetskontroll/sikring tar ikke lang tid å introdusere, slik at dette kan være gjort på nyere produksjonsserier. Som jeg har sagt i mine andre innlegg også, var det ikke kun produktrelaterte problemer vi var missfornøyde med, men dette er annen side av saken som ikke angår dere som sluttbrukere, eller eventuelle forhandlere. Det å kutte ut SS mente jeg var en riktig avgjørelse for oss. Det betyr derimot ikke automatisk at import av SS er en dårlig løsning for Auto Custom. Jeg vil derfor oppfordre alle som skulle være interessert i SS produkter å forholde seg til Pål sine beskriver av produktene, og ikke mine erfaringer. Og ikke minst avgjøre selv på basis av lytting og egne vurderinger. Jeg kan selvsagt gi en viss input på lydsiden på dagens produkter, men siden jeg ikke kjenner den tekniske kvaliteten på dagen produksjonsserier, vil jeg ikke gi noen form for input til noe her. Håper dette gjør ting litt lettere for dere som er i markedet etter nye produkter. Jeg vil selvsagt få ønske Pål hell og lykke med Soundstream fremover. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg