Gå til innhold

e28 vs 240

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

min e28 525i 1987 model er i strøken stand. null rust eller bulker. to eiere. mellom aksel lager litt durre lyder..men det er også eneste. må bytte klosser rundt om og skiver bak så er den eu ok..soltak stor kjøre komputer og effektanlegg.. to eiere før meg (voksne) og bilen er kjørt 283000km.. er det verdt å bytte i denne?

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=893115

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvoen med hjemmemekk, forgasser, det "spennende" effektkurva si :hammer , 4 gir.. vil aldri erstatte bmwen :D

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja ikke helt 100 det der! men girassen er det ikke noe å si på..god som gull den;) er jo 5gir også, bare det ikke er et gir;) nei bmv er sikkert greie biler, men ingenting slår en _skikkelig_ volvo, men det der er slett ikke noen skikkelig volvo! derfor kan den bar gå å suge seg sel(ouh voksent uttrykk:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..tror jeg beholder bimmern..om jeg ikke får solgt den..noen som kan sponse meg med en billig starter?min døde her om dagen.... og når man gir på så kommer det dunkelyd fra midten av bilen..mellomaksel?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..tror jeg beholder bimmern..om jeg ikke får solgt den..noen som kan sponse meg med en billig starter?min døde her om dagen.... og når man gir på så kommer det dunkelyd fra midten av bilen..mellomaksel?

Jeg har starter fra 528, med nye børster.. Mye gir du for den? 300kr?

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har starter fra 528, med nye børster.. Mye gir du for den? 300kr?

MeSs

høres jo greit ut..passer den min?har lixom null peil på bmw..du har vel ikke noen gamle skiver liggende som du ikke trenger?mine er det rust på..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt er det en 86 eller 87 modell, sansynligvis 87 siden den skulle på eu-kontroll i år..

Motoren er sammensatt av en B230K blokk og B230A topp, mellom der sitter en kobber-toppakning..

Registerreim er byttet for ca 500km siden, turbo har snurret kun 4 timer etter at den ble kjøpt ny..

Girkassen er en 4-trinns manuell med elektrisk overdrive, som kan brukes i alle gir, untatt revers..

Bilen ser ok ut utvendig, selv om det finnes skjønnhetsfeil, samme som innvendig..

Noe slitt, men helt ok for en bruks/herjebil.. Kan med litt arbeid fremstå fin..

Som sagt er det kun mangel på to rusthull i kanalene, disse kan evt ordnes før bilen selges/byttes..

hilsen eier..hmm...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres jo greit ut..passer den min?har lixom null peil på bmw..du har vel ikke noen gamle skiver liggende som du ikke trenger?mine er det rust på..

det er jeg neimen ikke sikker på, men blokka er jo lik! Si 200 da og du betaler frakt så kan du kjøpe den.

Har ikkeno skiver nei..

Behold bmwen du.. er jo ikke mye arbeid igjen :)

Mvh

Marius

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at det er slakk i indre endeledd beggesider og slakk i begge casterstag...mye jobb å bytte dette?

Spørr om dette og dynamoen på 5-serie forumet du ;)

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider