Gå til innhold

Sentrallåsen er klikk.

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

Har problem med sentrallåsen på bilen nå, får ikke låst eller låst opp alle dører, når jeg trykker ned eller drar opp knoppen er det null reaksjon i vakuumpumpa.

Det skjedde i går, fikk ikke låst opp alle dørene, men kun igjen, så senere på dagen så ville ikke noe fungere.. Noen som har tips på hva det kan være? kan det være vakuumpumpa? dyr del kan jeg tenke meg damndamn

Får ikke kommet meg i bagasjerommet heller,, pga. luka er låst, får ikke låst opp. og ut meg baksetene går heller ikke, pga innbygd stereo der, så blir problemer å komme seg dit:P Får fundere litt på det, så se om jeg får kommet meg bak dit en tur, må vel ut med alle plater osv fra baki bilen da, blir et storprosjekt det også.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok tetningslista rundt høyre baklist som har vært litt slarkete og sluppet inn vann..

Hadde selv samme problemet en gang, og da var det vann i hovedenheten til sentral-låsen ( plastkasett pakket inn i isopor under høyre baklykt )

prøv og ta den ut, kjøp irr-oppløser, la den tørke først, og få på litt oppløser på loddepunktene hvor det er irr/topprust..

min hadde heldigvis ikke kommet like langt i prosessen, og for meg holdt det med og bare la den få tørke..

lykke til..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått fikset det:)

Tok fra sentrallåsenheten i bagasjerommet og det var som du sa, det hadde kommet fuktighet i den, er jo så varierende tempraturer her jeg bor nå så er ikke så rart. Jeg tørka alt med hårføner og brukte irroppløser for å få bort all dritt, så var den som ny igjen, takk og pris for det:) Pakket den inn med plastikk før jeg tok på den dempegreia i rundt for den var litt våt og jeg hadde ikke tid til å la det tørke. Men nå fungerer alt fint:)

Takk får svar:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, såg for meg enda en utgift jeg nå, har nok fra før:) men ble bra:) takk igjen:)

Bil er det samme som å hive penger ut vinduet, men man kan trøste seg med at ingenting er som at bilen er fin og maler som en katt. Så selv om det er det største sluket, er tanken på at det svir minst med bil :)

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider