Gå til innhold

Mista lappen i 6 mnd

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

Må ta praktisk og teoretisk prøve på nytt, samt søke om lappen.

Men hvis du mener at du kjørte i forsvarlig hastighet og slik, at du ble overraska av forholdet på akkurat den plassen du kjørte ut på så ta kontakt med naf og spør etter noen som kan beregne hastighet på ullykkessted, dem har busta mange feilberegninger av politiet.

takk for det.. det var forsvarlig mener jeg å kjøre i 80 der.. vannplaning kan alle få.. veien er dårlig der, og det lå ekstra med vann i veien der jeg dro av..

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal kontakte advokat i morgen! så da blir det nok en ny rettsak etterhvert.. hadde de gitt meg 3 mnd.. så hadde jeg godtatt det.. men 8 mnd er alt for drøyt.. du kan nesten voldta noen i norge og komme billigere unna.. menmen..

har forresten plettfritt rulleblad, og aldri fått noen klager på at jeg har kjørt for fort..

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kontakte advokat i morgen! så da blir det nok en ny rettsak etterhvert.. hadde de gitt meg 3 mnd.. så hadde jeg godtatt det.. men 8 mnd er alt for drøyt.. du kan nesten voldta noen i norge og komme billigere unna.. menmen..

har forresten plettfritt rulleblad, og aldri fått noen klager på at jeg har kjørt for fort..

For ordens skyld, du mister ikke lappen i 8 mnd for å voldta noen..

Men anyway, 8 mnd er latterlig..

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg lå på sykehuset ca 1-2 timer etter jeg hadde kjørt av.. kom det en lakrisgubbe inn.. og sa han skulle prate med meg.. og da forklarte jeg meg.. og han ville ha førerkortet mitt.. da skreiv jeg under NEI til beslag..

jeg fikk faen ingenting å skrive under på engang!!

han bare tok lappen min, etter han bad om å se førerkort og vognkort.

så sa han "denne beholder jeg".

I morgen går jeg til tingretten..

får se hva som skjer :P

men jeg sier meg ikke skyldig i 15-20 sekunder burnout iallefall.

jeg går uten advokat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk faen ingenting å skrive under på engang!!

han bare tok lappen min, etter han bad om å se førerkort og vognkort.

så sa han "denne beholder jeg".

I morgen går jeg til tingretten..

får se hva som skjer :P

men jeg sier meg ikke skyldig i 15-20 sekunder burnout iallefall.

jeg går uten advokat

Okei.. var ikke samme tilfellet med meg, ettersom jeg ble sendt i sykebil.. politiet kom på sykehuset og krevde lappen der.. da skreiv jeg under på at jeg ikke godtok det...

senere har jeg vært i rettsak.. som ikke gikk noe bedre..

og til slutt nå så fikk jeg dommen, og der kunne jeg også velge om jeg ville godta eller ikke, jeg godtok heller ikke den..

skal nå til ny advokat neste onsdag.. så vi får se åssen d går.. blir nok ny rettsak.. men det er verdt det.

hørte om en sak den advokaten jeg skal til nå har hatt.. en som hadde hatt 120 i 50 sona.. og ble tatt på laser.. advokaten vant saken for han, og han fikk lappen igjen på dagen :) utrolig.. :P vet ingen fler detaljer om den saken.. bare har hørt at han veeeldig flink :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte om en sak den advokaten jeg skal til nå har hatt.. en som hadde hatt 120 i 50 sona.. og ble tatt på laser.. advokaten vant saken for han, og han fikk lappen igjen på dagen :) utrolig.. :P vet ingen fler detaljer om den saken.. bare har hørt at han veeeldig flink :)

Kanskje man skulle lagd et register av advokater som er å satse på ved motorforseelser?

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke han var så flink jeg....Folk som holder 120 i 50-soner, kan få ta bussen.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider