Gå til innhold

Når er dere på forumet??

Ranger emnet

BMW324TDa

Anbefalte innlegg

På hva tidspunkt er de respektive medlemmene inne på forumet?? Regner med at det er ikke bare meg som tar det i fra jobben i og med at modemforbindelse bruker "en del" tid på å hente ned enkelte sider.

Rett etter arbeidstid er vel det beste, da det ikke er så mange på linja vår og eg kan vel gjøre hva eg vil siden eg ikke har betalt lenger.......

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg møter en pc med internett...

Hovedsaklig på skolen, fordi jeg går IKT-Driftsfag og sitter derfor foran en pc med grei internett hele skoledagen, men så har jeg jo pc hjemme oxo da (teleh0r adsl).

Men poster ikke allverdens, mest lesing av poster.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før så var det når jeg fikk skubbet tjukken (eller Code-Man som han ynder å kalle seg) bort fra dataen, etter at vi fikk en pc til så er det så og si hver dag ETTER jobben. hehehe

LilleGud; vi får starte opp en sånn B.A gruppe (Bilforum.net Addict)

Spørsmålet er hva vi skulle gjort med all tiden vi sparte på å ikke sitte på forumet....hehe

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider