Gjest Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Heisann. Jeg skal ha 2 stk, 6*9-høytalere i hattehylla mi (90mod 240), Det står 2 SMÅ høytalere der fra før. Disse ser så gamle ut at dem er sikkert orginale! hehe.. Men uansett: skal jeg lage meg en ny hattehylle? Eller skal jeg bare kutte ut i den som er der? Skal jeg lage ny hylle, så jeg kan heise den litt med noen klosser? Er det plass til høytaleren ned i det hullet som er i stålet fra før, hvis jeg ikke lager høyere hylle? Tusen takk for hjelp! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 les posten til Cannah, hun laget en strøken hattehylle. Bilder der og. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Heisann. Jeg skal ha 2 stk, 6*9-høytalere i hattehylla mi (90mod 240), Det står 2 SMÅ høytalere der fra før. Disse ser så gamle ut at dem er sikkert orginale! hehe.. Men uansett: skal jeg lage meg en ny hattehylle? Eller skal jeg bare kutte ut i den som er der? Skal jeg lage ny hylle, så jeg kan heise den litt med noen klosser? Er det plass til høytaleren ned i det hullet som er i stålet fra før, hvis jeg ikke lager høyere hylle? Tusen takk for hjelp! =) lag ny å trekk opp på nytt.greit jeg har 740 da men blir mye finere å bygge opp litt å sette i høytalere.også trekke hele hylla :) fra min 740: Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 altså, jeg hadde problemer med at jeg skjærte i metallet under hattehyla(siden det er metall under der) , dette kan få det til å bli ulyder da du spiller drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg anbefaler også å lage en hattehylle over den gamle hattehyllen. Min første bil hadde slik, med 1 x 10" sub, samt 4 x diskanter. Den var kledd i sort filt.. Jeg har (eller hadde) planer om å gjøre det i 242'en min også. har en 10" infinity kappa sub, men jeg tviler på jeg gidder å bygge anlegg i bilen igjen.. blir vel heller til at jeg selger sub'en. ps. ikke kapp i metallet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Legg heller de ekstra pengene 6x9" koster i et ordentlig frontsett! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 les posten til Cannah, hun laget en strøken hattehylle. Bilder der og. takk for d du. :) slenger ut noen bilder jeg. =) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hva med oss med nakkestøtter der bak? Hadde vært greit med mål og sånn, Channah :) Liker det jeg ser damndamn Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 jeg tok ut den orginale hatthylla og snudde den opp ned og tegnet rundt den på papp og klipte ut. da har du ca mål på den nye. er MYE prøving og tilpassing, men resultatet blir bra. :) når d er nakkestøtter bak må du skjære ut spor i pappen først og tilpasse d. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Tenkte ikke så langt nei.. Lurt det :P :hammer Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hva med oss med nakkestøtter der bak? Hadde vært greit med mål og sånn, Channah :) Liker det jeg ser damndamn snakker du om nakkestøttene? :P hehe.. husk å skru fast tingene *SKIKKELIG* etterpå, pga. du blir fort drept av ting som ligger i hattehyllen!! kræsjer du og får det i hodet!! au, au! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Neh, tenkte plata i det hele tatt, men det fikk jeg svar på :) Så kutter vi til nakkestøttene selv etterhvert. Men ja, skru skikkelig.. lurt det ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg