ekdal Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 noen som vet om et sted på nettet der man kan lære seg litt om bil motoren? hvordan den i det hele tatt fungerer. du tror kanskje jeg er en tulling som ikke vet noen ting om motoren i en bil. og da har du helt rett. tenke bare jeg skulle lære meg litt om dette før jeg går i gang med noe prosjekt. så hvis noen vet om noe sted på nettet der man kan lese om motoren så hadde det vært kjekt. litt om drivverk og slikt også. Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Kjøp deg en bok.. howstuffworks.com har litt greier.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Her er litt.... http://www.powerpage.dk/ Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Du lærer enormt mye av å prøve å lære, samt på diverse forum med et godt faglig nivå. Kikk litt på denne sida. http://www.bmwccn.no/rogaland/teknisk.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 oisann. leste en del på howstuffworks.com nå. må si jeg lærte en del om motor nå ja. artige saker å lese om. takk for linker Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Howstuffworks er ypperlige for innføring i motorens diverse finurligheter. Ha det i hodet når du begynner å eksperimentere med egne motorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg