Gå til innhold

Lompe: Ford Sierra Coupe - Rånebrakke

Ranger emnet

Lompe

Anbefalte innlegg

Det som er dumt når det gjelder sierra og anlegg er at det ikke er plass til noe ordentlig frontsett, monterte 6" i sparkeplatene, måtte da bygge ut 15 mm(JBL), men du får akkurat plass til å felle inn Diskanter(i mitt tilfelle JBL som hørte til 6") rett foran dørhåndtakene uten å måtte skjære i døra, bare i trekket.

Keep the good work..

Har forresten de sparkeplatene liggende med utbyggere(blå, ikke spesielt fine).

Fikk det da til jeg, 6,5", 1mm klarering fra dørlisten, par mm klarering fra metall på baksiden, noen mm klarering fra glasset, og -2mm klarering fra sveiven til vinduet ( doh ), men får den opp ved å dra litt da. Lagde også en treramme bak, så de er ikke festet i trekket, men sitter skikklig fast. Ble god lyd birthday

ff.jpg

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er kassa trekt:

DSC00215.jpg

Fått plasert den inn i bilen sammen med de 2 sidestykkene. Fester kondensatoren på ene siden mens forsterkerene er skrudd i seteryggen.

DSC00219.jpg

Ut å skru mere i morgen..blir så fort mørkt om dagen, så det blir ikke mange timene pr dag:/ Har en garasje..men det er luxus å ha plass til en bil der uhhmmwhat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi.. nå er kondensator montert og oppladet. Forsterker koblet til basser . Å det er faktisk lyd. Nå gjennstår bare hattehylle og høytalerene på stereobiten. Men det er ikke noe lys i displayet på kontensatoren? enda det er 12v på den. rart.

vel vel.. bilder:

ferdig baki:

DSC00220.jpg

Forsterkeren til basser i ryggen på passasjerer:

DSC00221.jpg

Har handal voltmeter og RPM teller i dag. De skal inn her:

DSC00222.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kommet så langt at jeg har felt ned 6*9" og koblet til de. Fant ut hvorfor ikke displayet funka :hammer og laget hull i plexiglassplata til rpm og voltmeter. Så det blir montert i morgen.

I går tok jeg å dro ut speedometere mm. for ¨å bytte til hvite skiver. med det var jo ikke mulig å få av nåla i speedometere selv om jeg brukte gaffel som flere av dere andre har gjort. Det var også lagt av blekk tror jeg så vanskeli å scanne å lage nytt. Men strevet var ikke forgjves, fikk bytta om fra grønt lys i speedo, tamp og fuel måler til klart blått.

vel vel... bilder..

Test av hattehylle før 6*9". fin "L"

OVERSIKT62.jpg

Da var de på plass.. må trekke hattehylla og feste den nå

OVERSIKT7.jpg

nå var ikke fatter gla nei.."repare ihjel" du liksom..

SPEEDOMETER3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...