Gå til innhold

Lompe: Ford Sierra Coupe - Rånebrakke

Ranger emnet

Lompe

Anbefalte innlegg

OKey.. jeg har tatt ut luftfiltere i den org. luftfilterboksen. Så det er bare ett luftfilter.

Bare ett lite tips: sett det nye luftfilteret rett på forgassern å ikke gjenom den gamle luftfilterboksen slik du har gjort her, da vil du få kaldere luft som gir mest effekt. Men når jeg tenker meg om så blir det har det vel ikke så mye å si siden motoren ikke har 14turboer å 895,3hester

86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ah.. kom hjem nå.. Så gøy med nysnø=) Men har et problem med motoren min:/ æsj. Det er at når bilen er kald, så går den på tomgang. Men når den er blitt fin og varm, da går den skikkeli ujevnt..sånn at den ligg på 1000rpm..og detter ned til 5-600rpm.. opp til tusen og ned igjen hele tiden.. eller at den bare stopper. Bytta plugger, satte inn org luftfilter..men fortsatt problem.. Hjelp? er litt stress å kjøre inn i kryss, og bremse med brekket og holde litt turtall.

Skal finne bilder i morgen Brandtenborg, mener jeg har noen bilder av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. kom hjem nå.. Så gøy med nysnø=) Men har et problem med motoren min:/ æsj. Det er at når bilen er kald, så går den på tomgang. Men når den er blitt fin og varm, da går den skikkeli ujevnt..sånn at den ligg på 1000rpm..og detter ned til 5-600rpm.. opp til tusen og ned igjen hele tiden.. eller at den bare stopper. Bytta plugger, satte inn org luftfilter..men fortsatt problem.. Hjelp? er litt stress å kjøre inn i kryss, og bremse med brekket og holde litt turtall.

det.

Plugg kabler, rotor, fordeler har en tendens til og føkke seg på vinterstider...

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har helt på kondensfjærner.. løste lite gitt :deng Men nå etter at jeg har kjørt "litt", har jo tross alt lappen happyhappy Så har den slutta å stoppe når jeg trår inn cluthen, den bare hopper på turtall. Kan det være kablene til tennplugga? Å er det noen mulighet for å stille Forden min så den går høyere på turtall på tomgang? Så skrik ut.

Bildene av når jeg bytta lys i speedo:

blaabla.jpg

Du bare klemmer på de med kryss på, så kommer de.. de brekker sikkert, gjorde det hos meg hvertfall.

Så kan du bare sette inn diodene i den org. lysholderen som man kommer til på baksiden. Kjempelett jobb, må bare skru noen skruer for å få speedo ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider