Gå til innhold

Hvilken bil var i hvilken film?

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

Kom over en film der som nesten høres ut som om den er verdt å se: "Autobahnraser"

User Comments: Probably the worst movie ever

I am ashamed to be German - with this movie, it's official. This wannabe-rip-off "Fast and Furious" movie about fast cars and the German high ways ("Autobahnen") is horrible, awful, disastrous, boring and ridiculous. The characters seem to come directly from TV soap operas, there is absolutely no merely intelligent dialogue and the director seems to be replaced by a computer - the scenes were cut arbitrarily, acting is miserable and the plot is foreseeable and just plain stupid. I'm sure (and sad) that this film will find its audience in Germany (like Fast and Furious found its audience in the US - but Fast and Furious nevertheless had some style): the uneducated "lads" who firmly believe that their car is the artificial extension of their dick. Horrible movie, avoid at all costs.

Javel....men sjekk bilene. Det her er jo Fast and the furious med europeiske biler:

528.jpg

531.jpg

543.jpg

525.jpg

051.jpg

http://www.imcdb.org/movie_391774-Autobahnraser.html

Ser ut som noe man kunne hatt på i bakgrunnen om ikke annet da. Har noen sett den her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om den filmen der før jeg, men når jeg ser på bildene så kunne jeg tengt meg å sett filmen.

BMW M3, Dodge Viper GTS, Ferrari 360 Modena, Ford Mustang Mach 1, Lamborghini Diablo, Porsche 911 og mye annet fint! :D

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det er en film jeg ikke fant...

Det er med Burt Reynolds. Han er stuntmann og på slutten av filmen skal han og en til hoppe over ei ødelagt bru med en rød Pontiac Trans-Am (eller Firebird)

Kommer ikke på hva filmen heter...

Noen som vet hvilken film jeg snakker om?

På begynnelsen av filmen så kjører han rundt på en crosser...

(Husker ikke om det er samme filmen, men han kjører i en klynge med pick-up'er, drar i fra, sladder 180grader og får passasjeren til å hente en six pack med øl fra en annen bil...Og ikke nok med det. På en bar stanger han inn i en juce box og starter masseslagsmål.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det er en film jeg ikke fant...

Det er med Burt Reynolds. Han er stuntmann og på slutten av filmen skal han og en til hoppe over ei ødelagt bru med en rød Pontiac Trans-Am (eller Firebird)

Kommer ikke på hva filmen heter...

Noen som vet hvilken film jeg snakker om?

På begynnelsen av filmen så kjører han rundt på en crosser...

(Husker ikke om det er samme filmen, men han kjører i en klynge med pick-up'er, drar i fra, sladder 180grader og får passasjeren til å hente en six pack med øl fra en annen bil...Og ikke nok med det. På en bar stanger han inn i en juce box og starter masseslagsmål.)

Det er smokie and the bandit eller hvordan d skrives igjen.. det er laget 2 filmer av den.. siste kjører han en turbo trans am.. i den første er d vel en fierbird vis jeg ikke husker helt feil..

:hondakick -96 Bmw 320 Coupe :hondakick

-90 Mazda 626 2.2i 4x4 --Spiker--

-83 Volvo 360 --Spiker--

-81 Saab 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hooper heter filmen (fra 1978)

Var ikke store karen da jeg så den, så det kunne vært moro og sett den igjen nå. Fatta litt mere av handlinga.

Smokey and the Bandit er det laget tre filmer av, riktig nok bare to med Burt Reynolds. Samme folkene som har laget Hooper filmen.

Kommer dere over den, kan det være værdt og se den.

Kanskje du husker du har sett den selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider