silverNSX Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hei Må selvfølgelig på Fuchsrohre å drikke øl også :) (Baren til Sabine) Blir bra tur det der. Blir ikke med dessverre da (mc) banekjøringsbudsjettet sprenger alle ferieplaner i år. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Oi.. Overraskende billig.. Regner med at det er andre hoteller ikke langt fra banen, så det er vel alltids noe ledig? Skal booke snart tenkte jeg, men må vite om jeg får med meg noen nedover først. Er så kjipt kjøre alene. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Oi.. Overraskende billig.. Regner med at det er andre hoteller ikke langt fra banen' date=' så det er vel alltids noe ledig? Skal booke snart tenkte jeg, men må vite om jeg får med meg noen nedover først. Er så kjipt kjøre alene.[/quote'] Her har du en liste over hoteller og pensjonater i områdene rundt ringen: Listen Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Takker :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Snøen smelter og ringen tørker... Bildet er tatt av web-cam og oppdateres hvert minutt. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Anbefalt lesing: http://www.heiser.net/documents/nurburgring/#nurb Nurburgring for dummies :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 BUMP 18 juli skjer det da folkes! er dere klare? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg