[Martin] Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Autofil kommer og skal filme og lage en reportasje om gatebilmiljøet i Halden (som de gjorde i Drammen forrige uke) førstkommende onsdag eller torsdag. Programmet blir sendt på NRK i Autofil i April en gang. Fra hver av byene som er med kåres 2 som blir med videre til duell mot biler fra de andre byene. Da skal akselerasjon, bremser og kjøreferdigheter testes. De er ikke bare ute etter værstingbiler som Skylines, supraer osv, de er minst like interessert i vanlige bilinteresserte sine biler. Med andre ord: Har du bil så møt opp. Nærmere info kommer etterhvert som jeg får vite mer. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Morro. Håper mange møter opp! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 skal prøve å få med noen folk jeg også... du/dere som vet når, og hvor dette blir får jo poste det ASAP, så man får rota seg på plass Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Flere enn meg som skal ditt? :) Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Dukker opp jeg og Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^CcMuZa^ Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Kommer jeg å.. Legg ut tidspunkt og hvilken dag det blir om noen får greie på det da.. Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Får vel ta turen jeg og da :) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Dette er flotte greier, gutter. De snakker om å begynne ved 6-tida. hvilken av dagene, og hvor det blir er ikke avklart ennå, men jeg legger ut beskjed om det så fort jeg får vite noe. Ta med folk og kom, og spre ryktet videre til kjentfolk. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^CcMuZa^ Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 ']Dette er flotte greier' date=' gutter. De snakker om å begynne ved 6-tida. hvilken av dagene, og hvor det blir er ikke avklart ennå, men jeg legger ut beskjed om det så fort jeg får vite noe. Ta med folk og kom, og spre ryktet videre til kjentfolk.[/quote'] *hosthost*! jeg er jente :) Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Gutter og jenter da, :titties: så blir alle glade :D Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 har du hørt noe mer fra de, snakke med Ole i går, og han momla noe om at du hadde bedt han gi meg noe status, men han huska ikke hva han sulle si :hammer Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 får vell ta turen jeg å :) spre litt budskap med jungeltelegrafen i kveld vell :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 De var på jessheim forrige uke.. Men det var det nesten ingen som viste om så det var dårlig med folk... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 På jessheim altså? Var det i forbindelse med Autofil Tuning det også? Har ikke fått noe mer info ennå, skal prøve å sende en melding og spørre. Kenneth: Ole mumla ja, det tviler jeg ikke på. :) Du har egentlig fått den infoen som er å få her på BF.. Kan jo forresten nevne at en av de to bilene som skal videre og konkurrere mot de 3 andre byene velges ut av ADHD-Larssen, og den andre skal velges av oss Haldensere. Dette blir en fin mulighet til å vise fram bilinteressen, og kanskje klare å få bort litt av det inntrykket folk sitter med, forutsatt at folk oppfører seg, og ikke kjører gris rundt og burner og sladder osv, men det skjønner dere sikkert dere også. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Da har jeg litt nyttig informasjon her: hellothere Onsdag 12. klokka 20:00 i parkeringshuset på Halden Storsenter (Steen og Strøm). Det kommer en artikkel om det i Halden Arbeiderblad imorra, tirsdag. Håper mange stiller opp, med nypussa biler. Jeg håper også at ikke alle har like lav bil som meg, for da blir det brått trangt i 1. etasje der, siden jeg ikke kommer meg noe videre oppover i etasjene. :driving Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg