Gå til innhold

Autofil til Halden 12. eller 13. okt

Ranger emnet

[Martin]

Anbefalte innlegg

Kommer! har ikke så lav bil så da blir det andre etasje på meg da...hehe...Blir mye lettere å få med folk når man kan si at det er der og den klokkesletta... happyhappy

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vemund: Grunnen til at de har valgt parkeringshuset er at det er det eneste stedet som egentlig er lyst nok til å kunne filme noe særlig som er verdt å se på på tv. Også er det jo praktisk at ikke sånne småtøffe gutter får kjørt kjempefort rundt og herja og sånt også, så alt i alt er ikke parkeringshuset det dummeste stedet i verden å ha treffet..

Det skal også sies at jeg foreslo busstasjonen, men den ble for mørk..

Kenneth: lykke til med å ta fart, jeg skal holde meg i 1. etasjen, har ikke mye lyst til å skrape opp apexieksosen mer enn nødvendig.

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg skal slå til å handle felger før onsdag gitt..hehe, så er bilen litt finere..hehe..15" suger...

syns vel ikke P huset er beste heller, men da kan det jo regne som fan uten at det gjør noe..

edit :

Martin : når skal du møte? 1800 eller før?

hva med alle andre biler som er der? senteret stenger jo 2000...da er det jo fullt av alle andre biler?!!

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg skal slå til å handle felger før onsdag gitt..hehe, så er bilen litt finere..hehe..15" suger...

syns vel ikke P huset er beste heller, men da kan det jo regne som fan uten at det gjør noe..

edit :

Martin : når skal du møte? 1800 eller før?

hva med alle andre biler som er der? senteret stenger jo 2000...da er det jo fullt av alle andre biler?!!

da får vi med noen ekstra spesialiteter da vettu :p

hva er det som er så mørkt på buss-stajsonen da? skjønner ikke det helt jeg, men vi møter før 8 iallefall :P :jackinbox

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senile meg azz..står jo 20.00 i posten til maritn, ikke 18.00... da møter man jo seff ikke 18, og det er jo heller ikke andre biler det etter stenge tid violin flushit

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth: Vi får vel prøve å være litt seriøse, og møte en liten halvtime før. Det blir brått 19:30 sånn ca det da ;). du får pushe litt på ole så kanskje han blir med også, han har jo fått seg fete hjul nå. Jeg har planer om å finne meg en plass borti et hjørne, gjemme meg bort litt og holde meg i bakgrunnen.

Skal også kjøre en tur nedom byen og se etter rånere ikveld sånn at så mange som mulig får vite om det.. Hadde det vært en ide å henge en plakat på brua ved storsenteret også kanskje? sombrero Vemund, tar du ansvar for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Da har jeg litt nyttig informasjon her: hellothere

Onsdag 12. klokka 20:00 i parkeringshuset på Halden Storsenter (Steen og Strøm). Det kommer en artikkel om det i Halden Arbeiderblad imorra' date=' tirsdag. Håper mange stiller opp, med nypussa biler. Jeg håper også at ikke alle har like lav bil som meg, for da blir det brått trangt i 1. etasje der, siden jeg ikke kommer meg noe videre oppover i etasjene. :driving[/quote']

Halla...

Hmmm.... kunne tenkt meg å dra dit selv, men jeg kommer heller ikke opp i parkeringshuset der. :(

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Kenneth: Vi får vel prøve å være litt seriøse' date=' og møte en liten halvtime før. Det blir brått 19:30 sånn ca det da ;). du får pushe litt på ole så kanskje han blir med også, han har jo fått seg fete hjul nå. Jeg har planer om å finne meg en plass borti et hjørne, gjemme meg bort litt og holde meg i bakgrunnen.

Skal også kjøre en tur nedom byen og se etter rånere ikveld sånn at så mange som mulig får vite om det.. Hadde det vært en ide å henge en plakat på brua ved storsenteret også kanskje? sombrero Vemund, tar du ansvar for det?[/quote']

prata med ole i stad.. han var klar sa han..men han regna vel med at han kom til å sitte på med meg..

ser foresten ut til at jeg kjøper meg 17"ere :D koster å være kær :ass burde heller brukt de på 242'n, men har man to biler så har man to biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottesen: du kommer glatt inn i 1.etasje, det er lenger opp som er vanskelig. Bilen din er ikke såå lav at det skal være vanskelig. Ta med deg andre med fine biler og kom :D

Kenneth: Det er konge. Åssen hjul blir det da? klassiske Volvo Polaris/Eiker motorshopfelger? skal vi satse på å være der ca halv 8 da eller, så slipper vi masse stress. Og Ole burde ha med seg Volvoen sin, den er tøff nok i massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Martin, det kan jo bli interessant det her. Har fått med bror og gutta der også, så håper det blir noen amcars. Er jo tross alt Halden cheers BTW: Du må hjelpe meg å shine opp Camaroen litt da!

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Ottesen: du kommer glatt inn i 1.etasje' date=' det er lenger opp som er vanskelig. Bilen din er ikke såå lav at det skal være vanskelig. Ta med deg andre med fine biler og kom :D

Kenneth: Det er konge. Åssen hjul blir det da? klassiske Volvo Polaris/Eiker motorshopfelger? skal vi satse på å være der ca halv 8 da eller, så slipper vi masse stress. Og Ole burde ha med seg Volvoen sin, den er tøff nok i massevis.[/quote']

Visst ikke jeg husker helt feil, så har jeg ikke en sjanse å komme inn uten å stå og vippe på kanten...

Enten er jeg helt på jordet nå, eller så tenker jeg på et annet sted i halden... Men det er vel ikke flere parkeringshus i halden ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider