prizma Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 beklageligvis har jeg aldri sett en rød og senka vento i halden, bortsett fra kizoo sin.... men nok off-topic. legg meg til i msn di fette, prizma (A) gmail.com. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 hvem snakker med fønix folka? martin? jeg smeller opp plakaten etter skolen. Haha.. tror nok jeg er veldig populær og får mye respekt blant de klysete amcargubbene :chevy når jeg kommer trillende i riskokeren med dobbel loffvarmer.. Har hatt en liten "hendelse" :anger: med en av de ledende amcargubbene (som er mest klysete) her i sommer. Ikke ulikt en viss fleksnesepisode.. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 32 minutter til Tune fra tistærn.. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 syns døm amcar gutta i halden er utrooolig sløve når det gjelder å vise fram det de har.. flesteparten lufter bilen tre ganger i året, ellers står den innerst i garasjen..hehe..døm som er med på fønix "treffa" er vel de som faktisk har skjønt at man skal vise fram det man har..hehe Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 ']32 minutter til Tune fra tistærn.. fy faen så treig du er på e6 a.. bruker selv litt mindre. er jo lov å kjøre forbi på e6 vettu kamerat ! :D legg meg til i msn du å da? japp er meg det brb bare opp og fikse noe greier første gang noen sier BRB på et forum? haha hellothere Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 har brått litt lenger vei jeg vettu, bruker 32 minutter til vanlig. Men nå er vi evig offtopic her.. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 ']har brått litt lenger vei jeg vettu' date=' bruker 32 minutter til vanlig. Men nå er vi evig offtopic her..[/quote'] mer skal off topic skal det bli : var i stömstad nå, for å hente meg 17tomerne som jeg har bestillt.. via bussfrakt.. nissen bak disken finner pakkseddelen og sier "men va fan, her står det at det er en fälg borta" javel sier jeg... vi rusler bort dit felgene står, kun tre felger.. i hver sin innpakkning, og på lappen står det at det skal være 1 pakke.. svenske fan ringer udevalla, joda de bekrefter at pakka ble delt før den kom til dem, pga. størrelse.. så de har sendt ut etterlysning... så da får jeg ikke nye fine felger til i marra :( :( forpulte, faens svenske bussfrakt dritt!!!!!!!!!! Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 syns døm amcar gutta i halden er utrooolig sløve når det gjelder å vise fram det de har.. flesteparten lufter bilen tre ganger i året, ellers står den innerst i garasjen..hehe..døm som er med på fønix "treffa" er vel de som faktisk har skjønt at man skal vise fram det man har..hehe Kunne ikke vært mer enig med deg... Martin: Du hjelper til visst jeg ikke kommer opp ? hehe..neida bare tuller med deg... jeg kan ta en tur bort til halden etterpå og sjekke om jeg kommer opp, :) har lite å gjøre om dagen se... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Merkelig. Jeg ser stadig at det står biler utstillt utenfor fønix. Så det er nok litt oftere enn 3 ganger i året. Svigers er medlem av amcarclubben her og han reiser stadig vekk til by'n på forekomster på fønix, og da pleier det å være mange der:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Merkelig. Jeg ser stadig at det står biler utstillt utenfor fønix.Så det er nok litt oftere enn 3 ganger i året. Svigers er medlem av amcarclubben her og han reiser stadig vekk til by'n på forekomster på fønix, og da pleier det å være mange der:) poenget er at de som henger på fønix er filnke, men resten av gutta er jo ute på raggen type 3 ganger i året... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 planlagt kolonnekjøring fra toys(speilvendt R)us på alvim i sarpsborg rundt 1900-1930. Så er bare å slenge seg med for den som vil.. :wave Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Martin: Sorry, du har rett, jeg kommer lett inn... Vi skal møtes ved Toys'r us kl 19, og visst noen andre vil møtes der også så bare kom :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 FAEN! Jeg er den ultimat mest signe personen jeg kjenner til. Jeg var sikker på at det var onsdag i dag jeg :P AHEhaHea. Så jeg og Fredrik.K her på forumet fikk oss en tur til halden i dag. (Gikk PASSE RADIG!) Får vel se om vi orker å komme i morgen også da :) Btw. God hamburger på detta gatekjøkkenet i halden der. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 FAEN! Jeg er den ultimat mest signe personen jeg kjenner til. Jeg var sikker på at det var onsdag i dag jeg :P AHEhaHea. Så jeg og Fredrik.K her på forumet fikk oss en tur til halden i dag. (Gikk PASSE RADIG!) Får vel se om vi orker å komme i morgen også da :) Btw. God hamburger på detta gatekjøkkenet i halden der. spørs det: måka 0p lunsjbaren 10p butts 10p :p Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Helt feil det Vemund: Grotten 1000poeng alle de andre 0 poeng. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg