prizma Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 den burgeren har jeg ikke smakt? hva er prisen? og lager du den beste?? sverger til kylling kebab jeg, uansett hva du sier. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 vemund: funker snart mailen min eller? Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 neeei, den er nede, de bytter server, den gamle krasja :p Har du mulighet til å kjøpe et pusseskinn for meg? i dag? på biltema eller mekonomen? bare ett sånnt billig ett som jeg kan bruke til etterpå. har ikke tid selv :p Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Spiste burger på lunchbaren. Menne kommer sterkt tilbake i dag :P Selv om jeg blir fattig :( Har jo egentlig ikke penger til bensin frem og tilbake :P Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fy faen så mange som møtte opp! Overgikk visst drammen ganske stort og:) Håper noen slenger opp noen bilder etterhvert. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Helt rått!! Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det her ble mye større enn jeg hadde turt å håpe på. Autofilgutta var kjempefornøyd. Om ikke det var større enn drammen så var det vel iallefall ganske så stort ja. Vil tippe nærmere 100 biler og flere hundre folk. De som gikk videre var en gammel drag-chevelle og en ganske så fet sierra cossie vingebil med nok pulver under panseret. Tror nesten vi må klare å dra igang noen flere sånne treff selv uten at autofil er der. Det var jo helt konge. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 synd jeg missa det... Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Yes, dette var rått! Skal se om jeg får lagt ut litt bilder jeg. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg kommer med en liten film iallefall snart :) Kult å hilse på dere Martin og 70' Chevelle hellothere Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Synd det var forbudt med stereo'n på..:( Det var derfor jeg var der.. Men man trekker ikke folk til en bilstereo bil uten lyd på anlegget.. En annen ting var at Jan Erik har sagt i media at det er velkommen for alle, og at det er bensinstasjonsråneren de vil treffe?!?! Nå skal jeg ikke påberope meg å være en bensinstasjonsråner, men han titta nesten ikke på bilen og gikk rett forbi... Hadde jeg fått spille det anlegget er bygget for, skal jeg love at det hadde blitt stoppet opp, filma og intervjua i fleng.. Nok en gang viser til at det er de bilene som har styling som er "gatebiler".. Alt annet er ikke "med i gjengen".. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvilken bil kjører du TLAudio? Usikker på hvem du er. Nå må det vel sies at styla biler er betydelig mer tv-venlig enn dunka-dunka, og gutta skal jo lage bra tv, så sånn sett kan jeg skjønne dem, men det er klart det er kjedelig for deg, hvis du var der for å vise fram stereoen din.. Moro å hilse på Ottesen ja. Rusa litt for han Larssen og greier jo.. den røde lakken din passa jo veldig bra ved siden av min grønne..;) Film og bilder hadde gjort seg, jeg glemte kameraet mitt hjemme.. Og forresten: Æ fekk ei t-trøye som takk for hjelpa :D Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 ']Hvilken bil kjører du TLAudio? Usikker på hvem du er. Nå må det vel sies at styla biler er betydelig mer tv-venlig enn dunka-dunka' date=' og gutta skal jo lage bra tv, så sånn sett kan jeg skjønne dem, men det er klart det er kjedelig for deg, hvis du var der for å vise fram stereoen din.. [/quote'] Å? Hvorfor er ikke en proffesjonelt bygget stereo for bilstereo konkuranser innen EMMA TV vennlig? Jeg kjørte en relativt "kjedelig å se på" Skoda Octavia STV.. Sto på 3 plan, sammen med Lexus'n til Lars og V50'n til Lars Petter.. Du kjenner nok ikke til meg, siden jeg ikke er av de som flyter stripa mest her i halden.. Har ikke tid til sånt..:) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fikk ikke tatt så ille mange bilder i dag, håper andre har noen bilder og. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Synd det var forbudt med stereo'n på..:(Det var derfor jeg var der.. Men man trekker ikke folk til en bilstereo bil uten lyd på anlegget.. En annen ting var at Jan Erik har sagt i media at det er velkommen for alle, og at det er bensinstasjonsråneren de vil treffe?!?! Nå skal jeg ikke påberope meg å være en bensinstasjonsråner, men han titta nesten ikke på bilen og gikk rett forbi... Hadde jeg fått spille det anlegget er bygget for, skal jeg love at det hadde blitt stoppet opp, filma og intervjua i fleng.. Nok en gang viser til at det er de bilene som har styling som er "gatebiler".. Alt annet er ikke "med i gjengen".. Hvis du hadde fulgt med så hadde du skjønnt hvorfor folk måtte skru av stereoen sin. Hva tror du skjer når flere skal spille høy musikk + andre skal ruse motorene sinne inne i et parkeringshus samtidig som at nrk gjør et forsøk på å filme der? Poenget er at de tar opp lyd også. Jan Erik sa selv at hvis folk ikke kunne følge disse reglene ville filmen bli ubrukelig pga. all støyen. Så det er ingen grunn til å sutre over at det ble som det ble hellothere Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg