Coltbitch Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ikke meninga å klage men.... am car passer ikke inn i "gatebil" klassen... de kunne godt hatt egne treff hvor de hadde fått siiiiiiiiin oppmerksomhet!! men det er min mening... det sto maaaaaaaange andre tøffe gatebiler der som folk har slitt med for å få til noe.. og det er ikke ofte man får til bra treff her i området. Men kan jo håpe på at folk heller gidder å møte opp fremover når ting blir arrangert. Siter ~Cecilie~ * Nissan 200sx s13 * Mitsubishi Colt *solgt* Team-Sact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 ']Det her ble mye større enn jeg hadde turt å håpe på. Autofilgutta var kjempefornøyd. Om ikke det var større enn drammen så var det vel iallefall ganske så stort ja. Vil tippe nærmere 100 biler og flere hundre folk. De som gikk videre var en gammel drag-chevelle og en ganske så fet sierra cossie vingebil med nok pulver under panseret. Tror nesten vi må klare å dra igang noen flere sånne treff selv uten at autofil er der. Det var jo helt konge. bilen til erik nilsen? (med 106-rally'n?) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Synd det var forbudt med stereo'n på..:(Det var derfor jeg var der.. Men man trekker ikke folk til en bilstereo bil uten lyd på anlegget.. En annen ting var at Jan Erik har sagt i media at det er velkommen for alle, og at det er bensinstasjonsråneren de vil treffe?!?! Nå skal jeg ikke påberope meg å være en bensinstasjonsråner, men han titta nesten ikke på bilen og gikk rett forbi... Hadde jeg fått spille det anlegget er bygget for, skal jeg love at det hadde blitt stoppet opp, filma og intervjua i fleng.. Nok en gang viser til at det er de bilene som har styling som er "gatebiler".. Alt annet er ikke "med i gjengen".. det var bare å "stå ved bilen og gripe tak i meg" sa han jo! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ikke meninga å klage men.... am car passer ikke inn i "gatebil" klassen... de kunne godt hatt egne treff hvor de hadde fått siiiiiiiiin oppmerksomhet!! men det er min mening... det sto maaaaaaaange andre tøffe gatebiler der som folk har slitt med for å få til noe.. og det er ikke ofte man får til bra treff her i området. Men kan jo håpe på at folk heller gidder å møte opp fremover når ting blir arrangert. jeg synes det var jævli bra at de stilte opp, gleder meg så jævli at vi i så mange generasjoner kan "dele" stripa, også moro at de kom for Halden er jo kjent for Am-Cars miljøet i hele Norge. Synd det ikke kom flere. - mange gromme hester. - jeg sto rett ovenfor deg btw :p men turte ikke hilse på ;) hellothere Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Høres ut som jeg gikk glipp av noe bra.. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 mye folk ja :D er vel plass til drøyt 40 biler per etasje, og var jo så si fullt, untatt på taket da..hehe... skjønner ikke at folk klager over at Amcar gutta var der, burde vært mange fler syns nå jeg. Det er er Amcar som er halden sitt varemarke innenfor bil. det er jo tross alt det alle forbinder med halden.. :chevy bra opplegg iallefall :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Synd det var forbudt med stereo'n på..:(Det var derfor jeg var der.. Men man trekker ikke folk til en bilstereo bil uten lyd på anlegget.. En annen ting var at Jan Erik har sagt i media at det er velkommen for alle, og at det er bensinstasjonsråneren de vil treffe?!?! Nå skal jeg ikke påberope meg å være en bensinstasjonsråner, men han titta nesten ikke på bilen og gikk rett forbi... Hadde jeg fått spille det anlegget er bygget for, skal jeg love at det hadde blitt stoppet opp, filma og intervjua i fleng.. Nok en gang viser til at det er de bilene som har styling som er "gatebiler".. Alt annet er ikke "med i gjengen".. Jammen halloooo... Hva er det du skriver...?? I mine ører høres du ut som en sutrete 10 åring for at Jan Erik IKKE stoppet hos deg... Hahah.. sorry for at jeg ler.. med det derre blir bare patetisk... Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Max bra treff! Utrolig bra med biler der,bra det ikke bare var japsebiler med plast..Gir jo litt variasjon da,når amcar kommer å sprer litt brutal lyd og hestekrefter...Syntes litt synd på gutta som måtte slite på frontfanger`n for å komme opp i annen etasje,eller faktisk måtte snu... Håper dette kan skje igjen....! :D Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Martin og meg bør vell planlegge samme typen treff igjenn til året, særlig når vi ser responsen. muligheten for en Street Meet i Halden overrumplet mine tanker! - når sommeerdekkene kommer utover i 2006, kan vi regne med ett treff i halden, eller hva Martin? - du gjorde en flott innsats synes jeg! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ikke meninga å klage men.... am car passer ikke inn i "gatebil" klassen... de kunne godt hatt egne treff hvor de hadde fått siiiiiiiiin oppmerksomhet!! men det er min mening... det sto maaaaaaaange andre tøffe gatebiler der som folk har slitt med for å få til noe.. og det er ikke ofte man får til bra treff her i området. Men kan jo håpe på at folk heller gidder å møte opp fremover når ting blir arrangert. Kunne ikke vært mer uenig !!!! Kommer til å savne denne i byen :( Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Kunne ikke vært mer uenig !!!!Kommer til å savne denne i byen :( ja fy fader, den var helt sinnsykt kul! og den fargen, den var SCHMEKKER! :D en eller annen candy green dette vell? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkogsUlk Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 haha jeg satt i bilen rett ved den oppkjørselen til 2 etg. haha fy faen og mange biler som måtte snu,rygge,slite eller ta av fangerne menmen morro var det i allefall eller hva Prizma? skal sjekke ossen pris jeg kan få til på bilen din, så kan jeg gi deg tilbakemelding på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 nice, lakkkode er jo99 tror jeg, er ikke helt sikker. men tipper du bli rmed å pusse ned for meg jeg :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkogsUlk Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 nice, lakkkode er jo99 tror jeg, er ikke helt sikker. men tipper du bli rmed å pusse ned for meg jeg :) har du luft kompressor og pusse maskin da? litt slitsomt og pusse for hånd;=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Å? Hvorfor er ikke en proffesjonelt bygget stereo for bilstereo konkuranser innen EMMA TV vennlig? Jeg kjørte en relativt "kjedelig å se på" Skoda Octavia STV.. Sto på 3 plan, sammen med Lexus'n til Lars og V50'n til Lars Petter.. Du kjenner nok ikke til meg, siden jeg ikke er av de som flyter stripa mest her i halden.. Har ikke tid til sånt..:) Grunnen er vel det at bra bilstereo ikke kan gjengis på tv, av grunner du sikkert skjønner. Hvis du føler deg forbigått er det selvsagt kjedelig, men jeg skal innrømme at jeg selv titta og så at det sto en ganske så original skoda borti et hjørne der, med en liten basskasse inni. Ikke så lett å se i farta at det er noe ekstra, eller bare en råner som har kjøpt seg et par Pyramide- basser og en Arizone-forsterker. :dj Amcargutta er jo en del av gatebilmiljøet i Halden, og da er det jo naturlig at de får være med de også, så får hver enkelt syns hva man vil om dem. :chevy Vemund: SIERRA cossie. bilen til eriks far (?) er jo en Eskrot. Sierraen vil Oddbjørn var det som gikk videre. Forøvrig syns jeg det var veldig dårlig av folk at de starta opp bilene sine og kjørte mens det fortsatt ble filma der, når det var gitt beskjed om at man ikke skulle gjøre det, av hensyn til lyden. anger2 De værste her var vel amcar bandidos på 40+ jerkoff Og takk til surrehuet i Volvo 740 som kjørte kamikaze rundt i byen og blant annet nesten smalt inn i sia mi. :drive2 Alt i alt syns jeg vi skal være fornøyd med treffet. Det var jo over all forventning bra oppmøte, og det hadde vært morsomt å få til noe sånt med jevne mellomrom. Selv om det da blir uten autofil så kan man jo fortsatt lage egne, ganske så fete filmer og legge ut på nettet.. :wave Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg