[Martin] Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Kenneth: det suger stort, men på den annen side så er det fortsatt fett stuk på bilen din med 15tommere.. så saken er at de har klart å rote bort en felg når de sendte alle 4 på samme buss? det er imponerende.. må være svensk for å få til noe sånt. Nabon: du kunne jo fint tatt turen med gliset ditt igår du da. Vi får ordne et treff til etterhvert vettu. Viktig å prøve å holde igang et miljø her i byen. Supraguy: bra bilder :D Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Flotte bilder der ja, supraguy! Den grønne Mustangen er rett og slett lekker. Bra bilde av bilen min og :) Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ikke meninga å klage men.... am car passer ikke inn i "gatebil" klassen... de kunne godt hatt egne treff hvor de hadde fått siiiiiiiiin oppmerksomhet!! men det er min mening... det sto maaaaaaaange andre tøffe gatebiler der som folk har slitt med for å få til noe.. og det er ikke ofte man får til bra treff her i området. Men kan jo håpe på at folk heller gidder å møte opp fremover når ting blir arrangert. hehe....hva passer inn i "gatebilklassen" da ? framhjulstrekkere med litervolum som en cola og null effekt ? :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltbitch Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Alt passer inn men amcar kan godt holde for seg selv synes jeg.. men som sagt min mening... Hva er galt med "framhjulstrekkere med litervolum som en cola og null effekt" da? jeg fikk mye oppmerksomhet pga colt'n min jeg... Siter ~Cecilie~ * Nissan 200sx s13 * Mitsubishi Colt *solgt* Team-Sact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 hehe....hva passer inn i "gatebilklassen" da ? framhjulstrekkere med litervolum som en cola og null effekt ? :) ja, hva er galt med nissan? skal du være en sånn overlegen bak-hjulstrekk hore kan du like godt si det rett ut, bil er bil, og bil som ruller i halden er da gatebiler har martin forklart meg, så da blir det gatebiler med am-cars, japser etc. skjerp deg a, du provoserer! :fire: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jøss, her var det leven. Min definisjon av en gatebil: En bil som lovlig kan kjøre på gata med hvite skilter. Selvfølgelig er det lov å avvike litt fra bilfeilsynets og smurfenes regler, såsom coilovere, annen eksos, litt morsommere motoreffekt osvosv. din bestefars klin originale corolla sedan med skvettlapper bak er jo også en gatebil. Det er først når bilen ikke kan registreres og faktisk er helt ubrukelig å kjøre på vei med at den går over til å bli banebil. Er det ikke en banebil er det vel en gatebil..? Ottesen sin bil er da i høyeste grad en gatebil. Samme med 70'chevelle sin 75mod corvette, coltbitch sin colt, "omar" sin BMW, og min 200sx. Hva vi syns om de forskjellige biltypene kan vi sikkert diskutere i evigheter, og ikke bli enige om, men at amcars ikke er gatebiler er feil. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Flotte bilder der ja' date=' supraguy! Den grønne Mustangen er rett og slett lekker. Bra bilde av bilen min og :)[/quote'] Den grønne bygde min bror opp cheers Grønne Mustangen på Moldestuket.com 70`Chevelle: Moldestuk forum kommer i dag ser det ut til hellothere Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 bilen min å jo :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Alt passer inn men amcar kan godt holde for seg selv synes jeg.. men som sagt min mening... Hva er galt med "framhjulstrekkere med litervolum som en cola og null effekt" da? jeg fikk mye oppmerksomhet pga colt'n min jeg... Akkurat, det er det jeg mener... Alt som passer inn, alså gatebiler som feks er lagt mye penger i. Jeg prøver ikke å provosere, men å være litt drastisk fordi da kanskje du ser at det du selv skriver er provoserende og din egen mening... Tittet på colten din selv jeg og syntes den er fin som faen... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 ja, hva er galt med nissan? skal du være en sånn overlegen bak-hjulstrekk hore kan du like godt si det rett ut, bil er bil, og bil som ruller i halden er da gatebiler har martin forklart meg, så da blir det gatebiler med am-cars, japser etc. skjerp deg a, du provoserer! :fire: Nå tror jeg du tolker meg litt tidlig, poenget mitt er at en "gatebil" er feks en bil som ikke er helt "vanlig" eller orginal, alså lagt penger i. Derfor syntes jeg det var utrolig dumt å si at amcars ikke passer inn når dem fleste som var der har brukt masse tid og penger i bilene...Det er provoserende det. Blir det samme som om jeg skal si at alle japsebiler kan holde seg vekk... Og hva som er galt med nissan ? Jeg er vel den eneste på 200sx forumet som er medlem uten å ha nissan, så sjekk litt opp før du sier noe. Og jeg er ingen overlegen-bak-hjulstrekk hore, og JEG provoserer ikke, men nå syntes jeg nesten du gjør det. Noen liker framhjulstrekk, noen liker bakhjulstrekk, jeg liker bakhjulstrekk og 4wd før framhjulstrekk... okay ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 ']Jøss' date=' her var det leven. Min definisjon av en gatebil: En bil som lovlig kan kjøre på gata med hvite skilter. Selvfølgelig er det lov å avvike litt fra bilfeilsynets og smurfenes regler, såsom coilovere, annen eksos, litt morsommere motoreffekt osvosv. din bestefars klin originale corolla sedan med skvettlapper bak er jo også en gatebil. Det er først når bilen ikke kan registreres og faktisk er helt ubrukelig å kjøre på vei med at den går over til å bli banebil. Er det ikke en banebil er det vel en gatebil..? Ottesen sin bil er da i høyeste grad en gatebil. Samme med 70'chevelle sin 75mod corvette, coltbitch sin colt, "omar" sin BMW, og min 200sx. Hva vi syns om de forskjellige biltypene kan vi sikkert diskutere i evigheter, og ikke bli enige om, men at amcars ikke er gatebiler er feil.[/quote'] Helt enig i din tolkning av "gatebil" :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Nå tror jeg du tolker meg litt tidlig, poenget mitt er at en "gatebil" er feks en bil som ikke er helt "vanlig" eller orginal, alså lagt penger i. Derfor syntes jeg det var utrolig dumt å si at amcars ikke passer inn når dem fleste som var der har brukt masse tid og penger i bilene...Det er provoserende det. Blir det samme som om jeg skal si at alle japsebiler kan holde seg vekk... Og hva som er galt med nissan ? Jeg er vel den eneste på 200sx forumet som er medlem uten å ha nissan, så sjekk litt opp før du sier noe. Og jeg er ingen overlegen-bak-hjulstrekk hore, og JEG provoserer ikke, men nå syntes jeg nesten du gjør det. Noen liker framhjulstrekk, noen liker bakhjulstrekk, jeg liker bakhjulstrekk og 4wd før framhjulstrekk... okay ? bare ikke diss framhjuls trekk som du gjorde da? er jo ikke noe poeng å skape fiender, jeg liker framhjulstrekk, men vil gjerne ha bakhjulstrekk om vinteren, hver sin smak, som coltb sier, men man bør ikke skrike de ut og henge seg selv ut på den måten. 200sx- fet bil, den du har er fet den å synes jeg ;) - jeg har lagt MASSE penger i bilen min, bare at det ikke synes helt enda. - er min bil gatebil da? vi snakker 10-20 tusen somer putta i den jævla dritt bilen.. takk :D :pray *jeg har gatebil* babyhmm? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 øy guttær.. :anger: helt ville jo. Klemme hverandre nå :hug: Vemund sin Nissan er fin den, og jeg ble imponert over Ottesen sin støpejernsklump. Tøff bil med masse lyd. Har sett den på bane også, og den kan jo faktisk annet enn å kjøre rett fram også. Vemund :deng : skal jeg si hva jeg syns om grevlinger? ;) aneglsmili Utrolig mye bra smilier her forresten :jackinbox Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 bare ikke diss framhjuls trekk som du gjorde da? er jo ikke noe poeng å skape fiender, jeg liker framhjulstrekk, men vil gjerne ha bakhjulstrekk om vinteren, hver sin smak, som coltb sier, men man bør ikke skrike de ut og henge seg selv ut på den måten. 200sx- fet bil, den du har er fet den å synes jeg ;) - jeg har lagt MASSE penger i bilen min, bare at det ikke synes helt enda. - er min bil gatebil da? vi snakker 10-20 tusen somer putta i den jævla dritt bilen.. takk :D :pray *jeg har gatebil* babyhmm? Halla. Du har gatebil ja, uten tvil... Jeg disser ingen jeg, men jeg syntes det coltb skrev var dissende og provoserende, derfor skrev så at hun kanskje skjønte hintet da. Intet vondt ment... Skjønte du poenget ? Mvh Magnus (I don't like grevilings mofo fucker) Ottesen (Ironi) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltbitch Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Greeeeeeeeeeeeeeit!! jeg har min mening.. okei?? ikke meninga å disse noen som helst her.. det er bare at... åååhhh!! får ikke sagt det... er ikke no krangle menneske heller... men glem hele greia nå a!! jeg hadde det ihvertfall driiiiiiiiit kult. Ble litt rædd for Jan Erik da damndamn Siter ~Cecilie~ * Nissan 200sx s13 * Mitsubishi Colt *solgt* Team-Sact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg