[Martin] Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 ADHD-Larssen er jo helt syk.. Kjenner en som kjenner han, og han sier at han er helt lik i virkeligheten.. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltbitch Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 haha... at han orker... han drikker kanskje mye kaffe m'm ??!?! Siter ~Cecilie~ * Nissan 200sx s13 * Mitsubishi Colt *solgt* Team-Sact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 - jeg har lagt MASSE penger i bilen min, bare at det ikke synes helt enda. - er min bil gatebil da? vi snakker 10-20 tusen somer putta i den jævla dritt bilen.. takk :D :pray *jeg har gatebil* babyhmm? 20'000 er jo ingen sum på en bil da vemund :thumb Er ikke ute etter å snakke dritt her men det er sikkert folk som har lagt inn over 200-300 tusen i bilen sin her på forumet. Jeg la inn 70'000 i corollaen min jeg, men er fortsatt liten i forhold til mange. Men la oss ikke skli ut her og snakke om slike uvesentlige ting. Dette handler om treffet i Halden som var meget bra. Noe jeg vil si som jeg reagerer litt på er stedet og tidspunktet for dette treffet. Det ultimate ville vært å arr. dette på helgen og oppe i festningen noe vi i Østfold gatebilklubb vil gjøre iløpet av 2006. Dette er ikke helt fastslått enda. Det positive med å arr. dette på en ukedag er at treffet er for folk i Halden og omegn. Folk bortsett fra et par unntak som bildelesenteret passaten + et par til som kommer fra utenfor Østfold, vil dermed ikke komme hit pga. tidspunkt, ukedag og lokalitet. Dette er positivt synes jeg. Blir liksom feil at de skal sjekke ut "haldens bilpark" når halvparten kommer fra Oslo. Dere skjønner hva jeg mener. Men jeg vil ikke lage noen diskusjon utifra disse kriteriene. Eneste jeg vil si er at vi vil prøve å arr. slike treff i Østfold, og jeg håper at mange vil møte opp uten at f.eks. Autofil skal være et trekkplaster. Takk for at du gir meg fine tilbakemeldinger Vemund cheers Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 ..Og jeg har lagt 11k bare i eksosanlegg. drar seg vel mot 25k etterhvert nå, og har bare såvidt begynt.. Bil er dyrt, men moro. Grunnen til at det ble lagt til parkeringshuset var at de skulle filme og da var avhengige av en viss lysmengde. Prøvde meg først med busstasjonen, men der var det alt for mørk til å få noe ut av det, så da ble det til at parkeringshuset var den beste løsningen, noe jeg syns fungerte veldig bra (men så fikk jo også jeg plass i 1.etasje). At det ble valgt en ukedag har sikkert med å gjøre at autofilgjengen ikke vil jobbe i helgene. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Liten movie frå mej ja... http://www.bilforumet.no/topic/83284-video-autofil-i-halden/?do=findComment&comment=871962 Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 ']..Og jeg har lagt 11k bare i eksosanlegg. drar seg vel mot 25k etterhvert nå' date=' og har bare såvidt begynt.. Bil er dyrt, men moro. Grunnen til at det ble lagt til parkeringshuset var at de skulle filme og da var avhengige av en viss lysmengde. Prøvde meg først med busstasjonen, men der var det alt for mørk til å få noe ut av det, så da ble det til at parkeringshuset var den beste løsningen, noe jeg syns fungerte veldig bra (men så fikk jo også jeg plass i 1.etasje). At det ble valgt en ukedag har sikkert med å gjøre at autofilgjengen ikke vil jobbe i helgene.[/quote'] 11K for eksos, du er gal mann! hehe :hammer Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 11K for eksos, du er gal mann! hehe :hammer seriøs jeg vettu.. skal sies at 2,5k av de gikk til rasekatt da.. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tør å si hvor mye penger som har gått i bilen jeg, men mye er det... uhhmmwhat? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 En gatebil er en bil som har blitt brukt penger på, eller en bil som ser ut som en "stylet" bil, eller en bil som ruller? - vi er ikke helt enige, men sama faen. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 En gatebil er en bil som har blitt brukt penger på, eller en bil som ser ut som en "stylet" bil, eller en bil som ruller? - vi er ikke helt enige, men sama faen. Hør på ordet, smak gjerne litt på det, ta det inn i varmen. uhhmmwhat? gate og bil. gatebil. er ikke bilen til mor di en gatebil? eller er den kanskje en jordebil, eller banebil? Er bilen registrert, mer eller mindre godkjent, og brukes på veien, helst omtrent daglig, er det da en gatebil..? Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 ']Hør på ordet' date=' smak gjerne litt på det, ta det inn i varmen. uhhmmwhat? gate og bil. gatebil. er ikke bilen til mor di en gatebil? eller er den kanskje en jordebil, eller banebil? Er bilen registrert, mer eller mindre godkjent, og brukes på veien, helst omtrent daglig, er det da en gatebil..?[/quote'] jeg er så enig med deg.. nytter ikke krangle uansett.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Damn it! Var i halden, men såklart hadde jeg kjørt halvveis til Ås før jeg husket hva som skulle skje senere. Veldig bra organisert Martin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Apsis: Sa jo ifra til deg da:P Gikk glipp av noe skikkelig bra...:D Men [Martin]: var det du som styra med treffet sammen med autofil-gjengen eller hva? 11k i eksosanlegg:D, ja:D Det er ca 75% av budsjettet mitt på min bil hittils:P:P hehe..... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 ']Nå skal det også sies at treffet var på forhånd bestemt at skulle være i Halden' date=' jeg har bare vært med på få finne et sted med bra nok lys til å filme, noe som skulle vise seg å være vanskelig, samt spre det glade budskap til massene. Vemund gjorde en nydelig jobb med plakaten, og var vel også ivrig på jungeltelegrafen for å samle folk..[/quote'] scb: Så egentlig var ideen og gjennomføringa veldig enkel. Autofilgjengen skulle komme og filme og jeg fant et egna sted for dem. De avklarte så med eier av plassen om det var greit at stedet ble brukt (P-huset). Så la de ut en artikkel om treffet på autofil sin hjemmeside, og de fikk HA til å skrive en artikkel om det, mens jeg la ut info om det på en del forskjellige forum og fortalte til "alle jeg kjenner" om treffet og hva som skulle skje. Som takk fikk jeg en autofil-trøye og skal visstnok få gratisbilletter (som tilskuer) til autofil tuning-banekjøringa i april.. Hehe.. Vemund: ikke så vonbråten nå da. Klart du har lov å krangle med meg om det der, og til å ha ditt eget syn på'tt.. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Men åssen kom du i kontakt med autofil-gjengen a, [Martin] ? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg