Gå til innhold

mistet lappen for burning?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

kjenner dere noen som har mistet lappen for burning?

se min tråd om burning tar gjerne imot tips!

ps. kul an med smileys og "lol" med hammer.. faen så jeg hater den lol med hammer smileyen!

edit:

ikke svar i denne tråden, men i den jeg linket til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest tråden + linken, og det høres SYKT ut. Det kan ikke være mulig å tape en slik sak; jeg tror Polisen tyner og utnytter ungutter i typisk ungsomsbiler fordi de vet at de ikke har midler til å kjøre en rettsak.

Opplever selv stadig vekk "ukontrollerte" småsladder, spesielt på våt veg. Fort gjort med kombinasjonen brede dekk, diffbrems og litt power. Jeg skal da faenmeg ikke bøtlegges for det! Hva med glatt føre på vinteren da! Alle vet hvor lett det er å spinne, både kontrollert og ukontrollert på holkeføre! Og der er jo minst like farlig som burning på asfalt!

Og hva med gamlingene som er så dauvhørt at de ruser motoren opp i 9000 før de slipper clutchen! Bestefaren min gjorde det så grusen spruta, og han fikk aldri noe bot!

Hade hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet itj! vart plutseli bare bort! bli bare skurring når æ prøve å sett denj i første! va jo helt fin men så plutseli så va d bort! men har ei m46 kasse på hånda! så bli vell skifte snart! har dokk internett uti skogen dær du bor å ja! hehe!

ja vi har faktisk internett ja, hehe! type isdn.. men no ska vi itj snakk så høgt om å bo uti skogen tru æ itj, eller ka mister selbu??? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner dere noen som har mistet lappen for burning?

se min tråd om burning tar gjerne imot tips!

ps. kul an med smileys og "lol" med hammer.. faen så jeg hater den lol med hammer smileyen!

edit:

ikke svar i denne tråden, men i den jeg linket til!

Noen som har sett dette før ? chicken :nono:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider