Gå til innhold

Solberg sabotasje

Ranger emnet

Fres

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=292413

Jeg satt å så på sammendraget på søndag, trist petter ble slått ut. Første som slo meg var sabotasje. En så diger stein i yttersporet WTF!

Er det bare meg eller har petter møtt på mye feil som virker litt uvirklige i det siste. Subaru har da aldri hatt så mye problemer med bilen som de har hatt nå i det siste?!

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde Marcus Grönholm sin bil "dyttet" den ut i veien hadde han sett det ..

men siden han verken så eller følte steinen så styrker det bare mistanken enda mer ..

jeg også skrek ut Sabotasje.. var jo helt flatt der og steiene er for tung

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på radioen i stad at det etterforskes, petter så visst en tilskuer som bare "forsvant" med en gang han dro bort (når en rallybil kjører ut, går man ikke bort å ser?)

Den steinen er for stor å for perfekt plassert syns jeg. lukter sabotasje LANG vei.

Men WHY?!? Loeb vinner uansett, har ikke Solberg fortjent en seier nå så vet ikke jeg. fy f***** [sett inn stygge banneord her]!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stein på 22 kilo kan ikke ha kommet dit av seg selv så det er klart at noen må ha lagt den der, tror heller ikke det går an at noen av de andre bilene kan ha kjørt på den så den har kommet dit.

Da skulle værtfall de i bilene ha merket det, og det skulle vel kanskje ha vært noen andre biler som skulle ha kjørt ut der da.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

skjedd har skjedd. de finner det ikke ut, vis de hadde gjordt det hadde ikke solberg fått noen poeng.når du kjører rally er du dypt konsentrent og merker nesten ikke steiner. og en rally bil har ikke noe problem å flytte den steinen. det er bare å gjøre en ting det er å gratulere loeb med seieren for han er helt overlegen i kjøre stilen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønholm var ut i grøfta og dro med seg steinen....

Det er vel ikke bevist. Det eneste de kom frem til var at steinen var i veibanen da Grønholm kjørte forbi og dermed kunne de ikke med 100% sikkerhet si at det var sabotasje. Steinen veide noe sånt som 20kg og skal ha blitt kastet fra ene siden av veien til den andre av grønholm? I think not :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider