SpYder Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Har lyst til å få tak i baklukepoiler til golf'n, MEN, hvor fåes dette kjøpt.. vil ha den "org" typen som ikke er alt for stor. de eneste jeg har sett på nettet er sykt store eller bare rett å slett stygge.. men vil ha den typen som jeg mener er org fra vw.. så, hvor fås det kjøpt og ca mye koster det?!? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Koster rundt 1700 kr org .... kjøp den Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 på møller? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Kjøpte min på Superstyling i Trondheim. Pen spoiler, og kosta bare 998,- Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Org = møller ja -syntes den er penest også jeg. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Send en pm til TOP GUN så fikser han det til deg fra Tyskland.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 kjøpte min fra møller , 1998,- er kjempe fornøyd med den , er ikke altfor stor , og ikke for liten heller,,, helt perfect !!!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 var på møller hvam å høre i går.. 4000 skulle de ha for den... hvem møller var du på? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg skal muligens selge min orginal Kamei-spoiler. Helt urørt :) Er ikke helt sikkert enda, må vurdere om den passer helt inn i helhetsbildet på bilen min. Du finner den under kjøp og salg. Liten og diskret sak. cheers Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 mye skal du ha for den a? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Er litt usikker. Den koster 2600 i norge, så du kan jo kanskje komme med bud. Enda ikke sett på den så det er ubestemt om jeg skal selge den eller ei. Mulig den blir litt for diskret for min stil. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Er litt usikker. Den koster 2600 i norge, så du kan jo kanskje komme med bud. Enda ikke sett på den så det er ubestemt om jeg skal selge den eller ei. Mulig den blir litt for diskret for min stil. finn først ut om du skal selge du, så kan jeg evnt komme med bud da.. vil ikke gi bud på noe når du ikke er sikker.. da kan jeg finne ett annet sted å slippe å lure.. Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Greit greit... Skal selge saken.. Kom med bud mister :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 er den helt ny og ubrukt? vil det isåfall si at du skal sakl ha tilnærmet nypris(2600) kr???!? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 helt ny og ubrukt ja. skal ikke ha fullt så mye nei.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg