SpYder Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hva tenkte du deg ca a? 2000? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 noe slikt ja:) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Har en ekstrem carbon-spoiler tilsalgs på den berømte "kjøp&salg"-delen. Etter å ha fått endel pepper av admin-gutta for å annonsere på golf 4 forumet, driter jeg i å legge ut bilde eller link her. Den ligger som sagt i kjøp&salg delen..... :oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hva faen er det du driver med Top Gun? :p Prøver å gjøre et salg her!! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hehe..Sorry! :D Hadde du vært trådstarter hadde jeg ikke tipsa om min. :) Men som tittelen sier; Spyder ønsker tips om takspoilere, og da er det fritt fram... Er jo snakk om 2 helt forskjellige spoilere her da. kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 tøysa bare.. selvfølgelig fritt fram :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Eg vil også ha en slik original vinge, men orker ikkje vis eg må borre huller, hvordan fester man disse.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Da er vel min den nermeste du kommer av disse to.. (Sorry TOP GUN, men det er sant, and YOU KNOW IT!) Denne kan festes med skikkelig kraftig dobbeltsidig tape fra 3M (tror det følger med, kan sjekke senere) Eller med flere typer lim. Har sett noen poster på akkurat dette og da har det blitt foreslått alt fra sikaflex til frontrutelim eller no i den duren. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 de i drammen har jo noen sånne som du er ute etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg