Zeph Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Har vurdert i lengre tid å støydempe bilen min. Dekkene bråker rimelig mykje, og når piggdekksesongen nærmar seg blir det ikkje betre akkurat. Kor vil det være mest effektivt å legge dempematter? I gulvet, dørene? Var ein tråd her på forumet om ein som støydempa heile bilen, det hadde eg håpt å unngå, men kor mykje vil demping av gulv hjelpe? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg vet ikke! Men en annen ting.. De fleste har jo funnet veien til nccn.no nå. Lettere å få svar der tror jeg. Eller i teknisk-forumet her. Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Man kan få behandlet bilen på samme måte som ved tektylbehandling, bare at det er et slags støydempende middel de spruter på. Har hørt at det skal fungere veldig bra. Men det koster sikkert litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg