v240tic85 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 hvordan få bort setebelte tikkinga? er så jævli irriterende! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 hvordan få bort setebelte tikkinga? er så jævli irriterende! jeg har revet ut kablene og da stoppet det :) men lønner seg vel ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 det går jo på blinklysreleet! men vet ikke hvordan en får det bort Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 vel. på 740`n tok jeg iallefall bort alt ledningsnettet til stolene utenom det som går til hådbrekket. kunne jo kanskje laget en bryter inne i dashbordet som bryter den ledningen som kommer fra setet. da kan du lett sette på igjen varslingen til en EU-kontroll. hørt dem kan se på slik da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 La den være der, du skal bruke beltet når du kjører bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Kablene som går i setet mitt er klippet ,så nå er det bare lys igjen i selefestet på stolen. Eneste biltilsynet bryr seg om er at selene er forskriftsmessig. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 La den være der, du skal bruke beltet når du kjører bil!! er ikke snakk om å ikke kjøre med sele. ikke det jeg snakker om iallefall, jeg bruker alltid sele men slik som meg står ofte stille med motoren på og da er det veldig irriterende med selevarsler. kjøring uten sele er bare dumt og tåpelig så skjønner hva du mener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 det er okså jævli irriterende når jeg bruker seler og enda tikker det pga. at føleren i passasjer setet er får følsom! derfår vill jeg ha det bort Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 klippe klippe sa kjærringa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 klippe klippe sa kjærringa Ved venstre stol bein på venstre stol ligger det en koblingssak for stolen. den største koblingskontakta er til beltevarsleren.(edit mener jeg, jeg har sånn automatisk belte strammer i min 745). Er jo bare å prøve en av dem til det er stille. er jo kun til varme i setet eller beltevarsler). På høyre stol ligger den ved høyre bein. akkuratt samme der. Rett under det lille 4-kantete plast dekselet. Så slepper man å klippe.......... Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 takk! skal se på det i morgen! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg