Gå til innhold

Hva er dette forno leding??

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Det er lagt klart for varmeseter. Det koster mer å lage to typer seter. Med og uten varmetråder, så de lager kun en type. men det er ikke koblet opp mot strøm eller bryter. Kjøp deg to brytere, to rele, sikringer og litt ledning og fiks deg det de kaller ekstrautstyr selv.

Fin smuglelomme du har under setet ditt.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe=))) Den skuffen der er kjekk og ha skjønner du :hammer

Skal prøve å koble opp denne på 12volt idag, og se om det blir noe varme, setet er drit tungt så kan hende det du sier=) Jeg har ikke helt greie på dette med releer, noen som kan forklare hva dette gjør?

Ett rele fungerer som en strømfordeler. Man bruker dem når man skal ha mer strøm igjennom enn det en vanlig bryter klarer å føre. Derfor brukes ett rele og en bryter til å styre rele'et. Er veldig lett å koble, men du må vite hva tallkodene står for. Tror det står ett annet sted på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ja det var det da=) kan se hva jeg finner på fourmet, skrik hvis du vet noe...

Har forresten testet ledingene i bilen idag som setet skal kobles til, det går signal strøm igjennom dem på 0.02-0.01volt DC, og da jeg koblet kretsen begynt belte lampa og lyse, så var nok beltet til slutt.. cheers

Setet er forferdelig tungt, har ikke tenkt over det før jeg løftet det ut av bilen hehe.. kanskje det er varme element men ingen kontakt? fattern sa at hvis dem er tunge så er det nok varme element..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff er det til beltestrammer, ligger ikke varmeseter til bil uten i alle seter, ligger nok ledninger klare i golvet og plugg til bryter klart, men ikke i setet.

Varme-elementet veier nok ikke stort, har byttet dette på Renault.

veier mindre enn trekket, omtrent like mye som den delen av trekket som du sitter på.

ledningene er til beltestrammer og sideairbag hvis det er `?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider