Gå til innhold

Tips: Grom motor/drivverk

Ranger emnet


Volvo240R

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal man først bruke noen kroner ville jeg heller satset på denne:

volvo 242

 

 

FYYYY..... så sinnsykt råå, men prisen var for dyr. Hadde det vært inkludert datasprut og data-tenning, så hadde prisen vært grei.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er billig!!! såkalt høstpris...

 

Skal legge interessen litt på hylla, eller interessen forblir, men vil bli fornuftig :(

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forholdsvis lite som er godkjent der foreløpig...

 

men det kommer om jeg skal beholde bilen... Noen her vil vel ha norges grommeste 244??

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forholdsvis lite som er godkjent der foreløpig...

 

men det kommer om jeg skal beholde bilen... Noen her vil vel ha norges grommeste 244??

 

 

Hvorfor selge... har ikke skjønt meg helt på de som bruker mange PENGER på bilen og når den er ferid så selger de den...

 

Behold den.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor selge... har ikke skjønt meg helt på de som bruker mange PENGER på bilen og når den er ferid så selger de den...

 

Behold den.

 

 

Samma her, jeg har heller ikke skjønt det. Man får jo somregel aldri igjen alle penga man har lagt i det, når man har så masse gromdeler... Kommer jo litt ann på hva man er villig til å strekke seg i prisa da, men... Jeg hadde heller beholdt den bilen hadde den vært min, siden det ikke er en kjeft som har lik bil. Har man dårlig økonomi er det ikke noe argument for å selge no' såpass gromt mener jeg!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor selge... har ikke skjønt meg helt på de som bruker mange PENGER på bilen og når den er ferid så selger de den...

 

Behold den.

 

Har du ikke skjønt at det er litt av sykdommen? Det er som narkomani; man begynner i det små som ung, klarer ikke komme ut av helvete, og må stadig over på sterkere saker....

 

Enten smeller det til slutt, eller så kommer man ut av det.... eller så driver man og surrer hele livet, blir aldri voksen og klarer seg relativt bra :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår