Gå til innhold

Noen som husker Death Rally?

Ranger emnet

Jan Arve

Anbefalte innlegg

Kom over en gammel cd her i går med det gammle bilspillet Death Rally...

En av mine gamle favoritter :D

Noen flere som kan komme på det eller? Mange mange timer som gikk med foran dette jah :D

Tror eg må montere noen maskingevær og spikes på min bil også hehehe

Bilen min :D

Type: Toyota Carina 2, 91 Mod.

Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;))

Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle??? Er det flere? :D

Jeg har ihvertfall det første tror jeg... iallefall ikke noe "2 eller 3" bak hehe

12,6mb tar det i utpakket format hehehe ikke store greiene ;)

Ja det er utrolig hvor fort utviklingen har gått, men jeg går igjennom en periode hvor jeg spiller bare di gamle spillene mine hehehe..

Death rally, X-Com apocalypse, Transport Tycoon Deluxe å alle de der :D

*sukk* the good old days :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle??? Er det flere? :D

Jeg har ihvertfall det første tror jeg... iallefall ikke noe "2 eller 3" bak hehe

12,6mb tar det i utpakket format hehehe ikke store greiene ;)

Ja det er utrolig hvor fort utviklingen har gått, men jeg går igjennom en periode hvor jeg spiller bare di gamle spillene mine hehehe..

mente motstandere da :P

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja :D motstandere jah! hehehe

Spiller det på hard nå eller "I got petrol in my veins" som det så pent heter på DR språket hehe..

Har vunnet 5 av 32 løp så langt ;) men mye mer morro en på medium hvor jeg vant alle :D

Det er jo kommet noen bilspill som er litt ala Death Rally, men ingen som egentlig kan måle seg med avhengihetsfaktoren spør du meg...

Det er liksom noe spesielt med det som fenger meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slik periode i vinter/vår. Spilte sinnsykt mye gamle spill, men Death Rally hadde jeg faktisk helt glemt ... Synd det ikke har kommet noen spill på samme høyde, eneste jeg kan si jeg hadde like mye gøy med må ha vært carmageddon 1 og 2.

btw. Vi trenger ikke oppfordre til kopiering her. Kan tenkes at en del av disse spillene har blitt abandedware, men da finner man de isåfall på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk aldri skikkelig fenget av Carmageddon spillene, men har bare såvidt prøvd dem :S

Var ikke meningen å oppfordre til nedlasting av spill, tenkte mer i retningen av størrelsen på spill da og nå..

som de sier i intro'en på spillet "OVER 20 MEGS of action-packed cinematics" hehehehe, I motsettning til 3-4 cd'er som spillene er på i dag :D

Death Rally er foresten Shareware i dag..Fin måte å finne gamle spill på er å bruke "Home of the Underdogs" (Vet ikke hvordan reglene er for å poste linker i dette forumet så jeg venter med å gjøre det) Det er en LOVLIG nedlastingside av spill som er blitt abandonware

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Death Rally er kongebra :pray

Brukte en del timer på det da... Var vanskelig å komme seg helt til toppen husker jeg.. Duke Nukem var en hard nøtt :p Men alt gikk.. Bare kjipt at jeg ikke likte de "gode" bilene.. Ville helst bruke Bobla jeg... Eller den søte Porschen.. Men men..

Takker for flashbacket ;) Må finne frem spillet igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en gammel cd her i går med det gammle bilspillet Death Rally...

En av mine gamle favoritter :D

Noen flere som kan komme på det eller? Mange mange timer som gikk med foran dette jah :D

Tror eg må montere noen maskingevær og spikes på min bil også hehehe

var det demoen som fulgte med duke nukem?

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider