Jan Arve Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Kom over en gammel cd her i går med det gammle bilspillet Death Rally... En av mine gamle favoritter :D Noen flere som kan komme på det eller? Mange mange timer som gikk med foran dette jah :D Tror eg må montere noen maskingevær og spikes på min bil også hehehe Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 dæven det husker jeg! jeg eide alle :D tar det mange MB? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det står her i org. eska og støver ned i hylla. Hatt mye morro med det ja. Utrolig for en utvikling det har vært. Ikke mange år siden det var helt på topp. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arve Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Alle??? Er det flere? :D Jeg har ihvertfall det første tror jeg... iallefall ikke noe "2 eller 3" bak hehe 12,6mb tar det i utpakket format hehehe ikke store greiene ;) Ja det er utrolig hvor fort utviklingen har gått, men jeg går igjennom en periode hvor jeg spiller bare di gamle spillene mine hehehe.. Death rally, X-Com apocalypse, Transport Tycoon Deluxe å alle de der :D *sukk* the good old days :D Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Alle??? Er det flere? :D Jeg har ihvertfall det første tror jeg... iallefall ikke noe "2 eller 3" bak hehe 12,6mb tar det i utpakket format hehehe ikke store greiene ;) Ja det er utrolig hvor fort utviklingen har gått, men jeg går igjennom en periode hvor jeg spiller bare di gamle spillene mine hehehe.. Death rally, X-Com apocalypse, Transport Tycoon Deluxe å alle de der :D *sukk* the good old days :D mente motstandere da :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 husker jeg lasta ned demoen... med 14.4 modem!! det tok 6 timer ++ om jeg husker rett.. hehe.. skulle vært laga ett nyere spill ala death rally.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arve Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 åja :D motstandere jah! hehehe Spiller det på hard nå eller "I got petrol in my veins" som det så pent heter på DR språket hehe.. Har vunnet 5 av 32 løp så langt ;) men mye mer morro en på medium hvor jeg vant alle :D Det er jo kommet noen bilspill som er litt ala Death Rally, men ingen som egentlig kan måle seg med avhengihetsfaktoren spør du meg... Det er liksom noe spesielt med det som fenger meg! Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Ja det er utrolig hvor fort utviklingen har gått, men jeg går igjennom en periode hvor jeg spiller bare di gamle spillene mine hehehe.. Death rally, X-Com apocalypse, Transport Tycoon Deluxe å alle de der :D *sukk* the good old days :D Hadde en slik periode i vinter/vår. Spilte sinnsykt mye gamle spill, men Death Rally hadde jeg faktisk helt glemt ... Synd det ikke har kommet noen spill på samme høyde, eneste jeg kan si jeg hadde like mye gøy med må ha vært carmageddon 1 og 2. btw. Vi trenger ikke oppfordre til kopiering her. Kan tenkes at en del av disse spillene har blitt abandedware, men da finner man de isåfall på nettet. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arve Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Ble faktisk aldri skikkelig fenget av Carmageddon spillene, men har bare såvidt prøvd dem :S Var ikke meningen å oppfordre til nedlasting av spill, tenkte mer i retningen av størrelsen på spill da og nå.. som de sier i intro'en på spillet "OVER 20 MEGS of action-packed cinematics" hehehehe, I motsettning til 3-4 cd'er som spillene er på i dag :D Death Rally er foresten Shareware i dag..Fin måte å finne gamle spill på er å bruke "Home of the Underdogs" (Vet ikke hvordan reglene er for å poste linker i dette forumet så jeg venter med å gjøre det) Det er en LOVLIG nedlastingside av spill som er blitt abandonware Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Death rally var fett det, men transport tycoon som du nevnte er bedre. *spile open transport tycoon deluxe* http://sourceforge.net/projects/openttd/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Death Rally er kongebra :pray Brukte en del timer på det da... Var vanskelig å komme seg helt til toppen husker jeg.. Duke Nukem var en hard nøtt :p Men alt gikk.. Bare kjipt at jeg ikke likte de "gode" bilene.. Ville helst bruke Bobla jeg... Eller den søte Porschen.. Men men.. Takker for flashbacket ;) Må finne frem spillet igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 DR husker man.. helt klart :) bare se i signaturen min det..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arve Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hehe Duke Nukem er en hard nøtt ja, men Nasty Nick er bare rett og slett NASTY!! hehe Ødela dyrbilen min gjorde han!!! :( *revenge* Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 QUOTE]stygg fet carina. må si er peneste jeg har sett hitil Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Kom over en gammel cd her i går med det gammle bilspillet Death Rally... En av mine gamle favoritter :D Noen flere som kan komme på det eller? Mange mange timer som gikk med foran dette jah :D Tror eg må montere noen maskingevær og spikes på min bil også hehehe var det demoen som fulgte med duke nukem? Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg