Gå til innhold

Noen som husker Death Rally?

Ranger emnet

Jan Arve

Anbefalte innlegg

hehe Duke Nukem er en hard nøtt ja, men Nasty Nick er bare rett og slett NASTY!! hehe

Ødela dyrbilen min gjorde han!!! :( *revenge*

Jepp har Death Rally selv og jeg husker en god del, en perle innen arkade racing spill.

Faktisk spillte jeg det svært mye, brukte å spille som Duke Nukem selv og fikk den der "Able to the king baby" når jeg vant.

Også fordi Duke tåler mye mer juling enn de fleste andre...

Gjorde noe sprøtt i Demo'n, kjøpte Trackmaster 155 dekk til Bobla så klaska på Rocket fuel og litt cheats, så inn å kjøre på Hard imot Nasty Nick, Duke Nukem og Jane Honda...

Var hardt løp ja, måtte gi opp å knuse alle motstanderne slik jeg bruker vanligvis å gjøre.

Ellers er det svært gøy å få AI'n til å sette seg fast, enkelt bytte ;)

Skal du gi Nasty Nick en gave, bare spandere på litt sabotasje ;)

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du gi Nasty Nick en gave, bare spandere på litt sabotasje ;)

hehe... ethvert løp der Nasty Nick og jeg deltar i sammen betyr at han ikke når målstreken ;)

Skjønner ikke hva det er med slike gamle spill for tiden... ingenting nytt som fenger meg, men de gode gamle er mer morro enn noen gang :D

Bilen min :D

Type: Toyota Carina 2, 91 Mod.

Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;))

Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all verden! Gjett hva jeg fant heeeeeeeelt nederst i cd skuffen?! :D Nå blir det Death rally på meg også tenkte jeg og kjørte inn cd'en i pc'en.. Men når jeg kjører install eller install.bat kommer det frem at jeg må ha 8mb machine for at spillet skal fungere!! ehhh...?! Jeg har vel forholdsvis mye mer enn 8mb både i ram,grafikkkort,hd osv osv..

Noen gode tips der ute?!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. husker det ja. jeg og naboen hadde "lan" "linke" som vi kalte det da:P hehe.... har spillet enda. har spilt den mange ganger de 2 siste årene og da:)

skulle ha kommet nyere verson ja. husker dere street leagal redline da? ikke så gammelt mn. sorry OT.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all verden! Gjett hva jeg fant heeeeeeeelt nederst i cd skuffen?! :D Nå blir det Death rally på meg også tenkte jeg og kjørte inn cd'en i pc'en.. Men når jeg kjører install eller install.bat kommer det frem at jeg må ha 8mb machine for at spillet skal fungere!! ehhh...?! Jeg har vel forholdsvis mye mer enn 8mb både i ram,grafikkkort,hd osv osv..

Noen gode tips der ute?!

En slik DOS emulator skulle fungere bra... Har en selv, DOS Box tror jeg den heter, du får en front end til den også og den er super.

Spiller selv Death Rally på den og jeg har en vell overdimensjonert PC som kjører XP.

Det går uten problemer når du tukler litt med innstillingene, Har lyd og alt så jeg kan nyte hele greia.

Definitivt verdt et forsøk.

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider