fluid85 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Har pr. dags dato ett green innsatsfilter i min Almera, grunnen til det er at på den orginale luftfilterboksen min er det noen ledninger til noen følere og noe sånn.. Så tenkte kanskje det ikke var så lurt å fjerne dette(?). Noen som har peil på hva det er? Og om det gjør noe å fjerne de? Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hei.. prøv og legg en link til denne tråden inn på primera forumet, gode muligheter for att noen gidder og svare da :D Mvh Primerasri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det er verdt forsøket ihvertfall :) Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er det tempratur sensoren du tenker til??? Lette litt etter FSM CD'n til N16 nå.. Men den var jo som alt annet når du trenger det.. Søkk vekk! :hammer Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Niks.. Den sitter i fangeren.. Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Niks.. Den sitter i fangeren.. Ikkje til Kupé'n... men til motor styringen! cheers Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 aha, ja det kan godt være altså.. den som skrur av og på viftene og sånn? Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 ikke lurt og fjene den vil jeg tro. måler mengden luft som kommer inn vil jeg tro, kansje tempraturen på lufta. kjøpte komplett kit til min fra k&n, bestilte fra england. 1500KR. litt drøy pris men......... da følger det med en brakket som du setter på der bocsh boksen sitter nå. (før temp føler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Okay. Har bestillt K&N kit fra kollevold nå.. Og det kittet skulle visstnok være med "støtte" for temp. føler. Så da regner jeg med at det går i boks :) Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 den som slår av og på vifta sitter i kjølesystemet en plass.. hvis det er en luftmassemåler på bilen så vil denne ha "innebygd" temp sensor til motor styringa Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg