Gå til innhold

bot for å kjøre sakte!!

Ranger emnet

Keng

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hvordan har du klart dette da?

å kjøre for fort inntill 5km i timen i 70sone eller fortere så ligger satsen på 600kroner fra feb. 2005

får man mere for å kjøre for sakte ?

edit, samme for 60km inntil 5km over = 600kroner der også

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet de har gjort det før, men det var ei kjerring på 60 som kjørte 30 kmt mot svinesund. Snutbilen lå bak ho i 3 km med blålys og sirener, nekta å stoppe. Til slutt måtte de vrenge seg over og stoppe henne. Resultat. lappeløs og 4500 kroner i bot.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet de har gjort det før, men det var ei kjerring på 60 som kjørte 30 kmt mot svinesund. Snutbilen lå bak ho i 3 km med blålys og sirener, nekta å stoppe. Til slutt måtte de vrenge seg over og stoppe henne. Resultat. lappeløs og 4500 kroner i bot.

Forskjell på å kjøre i 30 mot svinesund og å ligge 3KM/t under grensa da.

Når jeg kjører sykkel gjennom områder jeg vet det ofte er kontroll i, holder jeg beint fartsgrensa på speedometeret, på en måling vil dette bli minst 3KM/t under grensa. Kan ikke gi bot for det. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å kjøre i 30 mot svinesund og å ligge 3KM/t under grensa da.

Når jeg kjører sykkel gjennom områder jeg vet det ofte er kontroll i, holder jeg beint fartsgrensa på speedometeret, på en måling vil dette bli minst 3KM/t under grensa. Kan ikke gi bot for det. :S

Det var et ekstremt tilfelle det var snakk om her.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider