Gå til innhold

bot for å kjøre sakte!!

Ranger emnet

Keng

Anbefalte innlegg

Ufattelig at det skulle ta så lang tid (mange poster altså) før noen skjønte at det var skrevet feil. Tror uansett at det ikke hjelper å klage, "Gjerningsbeskrivelsen" der det er skrevet feil er stort sett bare for den som mottar boten. De andre feltene, som faktisk betyr noe, er sikkert riktig utfylt.

Men uansett er det en komisk feil, og når så mange her inne går på det bør det vel være lett å lure flere. Du kan jo gå til en lokalavis eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei! ble tatt i laserkontroll i går!

Og fikk bot for å kjøre 3km/t under fartsgrensa!!

Ja fikk bot på 1600kr!! for å kjøre for sakte???

Hva faen er galt med purken om dagen??? *AARG*

her er bota hvis noen vil se:

http://www.forum.club-honda.org/attachment.php?attachmentid=10134

3 km/h under grensen ????? 1,600 kr ???? Hade aldrig betalt det...

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bah. uansett. Du skulle ha dratt dette til tingretten, Nå må du klage politimannen inn for dokumentfalsk. de har ikke lov til å rette på underskrevne dokumenter. Dette er fy fy. Det kan du faktisk ta de på.

Har tenkt tanken! men er det tviler på at d funker....snuten er så jævli sta vøtt!

-=Honda Civic Coupe=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett bilde av boten tenkte jeg det er jo klart.

Det er billigere å bøtlegge folk for å kjøre for sakte i det området, for å få opp farten. Fremfor å slite med alle de som blir ranet av beboerne der pga at de kjører for sakte :hammer

Måtte bare......... :D

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, her kan du spille på at du trodde du kjørte i 50..

men så gav han deg bot for å kjøre for sakte, så skrev du under uten å si noe, pga. du var redd for å få enda mer bot, siden du egentlig kjørte enda sakteren enn han registrerte. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å gi min mening i "saken".. Fartsgrenseskiltene langs veiene er maksimalt tillate fartsgrense, og det betyr ikke at du -må- holde den farten såfremt du ikke er et stort hinder for andre medtraffikanter. Hadde jeg blitt stoppa og fått bot for å kjøre for sakte ( og ja jeg forstår at det er skrivefeil på den bota der ) så hadde jeg sagt til snuten at jeg anså situasjonen dit hen at det ikke var forsvarlig å kjøre fartsgrensen og reduserte dermed farten til en hastighet der jeg var sikker på at jeg kunne stoppe for eventuelle farer/hindre.. hadde dem fortsatt gitt meg bota hadde det blitt rettsak utav det..

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å gi min mening i "saken".. Fartsgrenseskiltene langs veiene er maksimalt tillate fartsgrense, og det betyr ikke at du -må- holde den farten såfremt du ikke er et stort hinder for andre medtraffikanter. Hadde jeg blitt stoppa og fått bot for å kjøre for sakte ( og ja jeg forstår at det er skrivefeil på den bota der ) så hadde jeg sagt til snuten at jeg anså situasjonen dit hen at det ikke var forsvarlig å kjøre fartsgrensen og reduserte dermed farten til en hastighet der jeg var sikker på at jeg kunne stoppe for eventuelle farer/hindre.. hadde dem fortsatt gitt meg bota hadde det blitt rettsak utav det..

Men du må da skjønne at hadde han klagd på at han fikk bot for å kjøre under grensa der og sa hadde de lagt merke til at de hadde gjort en feil. Politiet er også mennesker og skjønner fort at dem ar gjort noe feil!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen syns kanskje dette er idiotisk, men ofte syns jeg det burde vært bøter som gikk denne veien også. Ikke ved 3km/t under, men når biler ligger 10-20km/t under fartsgrensen på en helt fin og bar vei uten å svinge av veien for å slippe biler forbi er dette enormt irriterende, og burde straffes i en viss grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider